Klienci nadużywają promocji Lidla. Wykorzystują lukę w regulaminie
Akcja Lidla "Sprytnie i tanio" ma promować marki własne sieci. Klient może zwrócić artykuły spożywcze, chemiczne i kosmetyki, jeśli uzna, że mu one nie odpowiadają i otrzymać zwrot pieniędzy. Jak donosi serwis wyborcza.biz, niektórzy konsumenci wykorzystują akcję do zrobienia darmowych zakupów.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
20.11.2016
Dalej nosić kasę hitlerowcom !!! Dalej ćwoki !!! SZWABY Nas KOCHAJĄ !!!!!!!!
-
10.11.2016
cebulaki :D
-
09.11.2016
Luki się nie wykorzystuje tylko luka jest i się z niej KORZYSTA analogicznie jak z luk prawnych.
Lidl dał dupy, a Klient korzysta z tej wpadki. Proste.
4