08.11.2016/12:22

Klienci nadużywają promocji Lidla. Wykorzystują lukę w regulaminie

Akcja Lidla "Sprytnie i tanio" ma promować marki własne sieci. Klient może zwrócić artykuły spożywcze, chemiczne i kosmetyki, jeśli uzna, że mu one nie odpowiadają i otrzymać zwrot pieniędzy. Jak donosi serwis wyborcza.biz, niektórzy konsumenci wykorzystują akcję do zrobienia darmowych zakupów.

Jak wskazuje wyborcza.biz, organizatorzy akcji nie przewidzieli potencjalnych nadużyć. Zgodnie z regulaminem promocji, dokonując zwrotu produktu marki Lidl, klient zobowiązany jest przedstawić opakowanie zwracanego produktu marki Lidl, przy czym jego zawartość może być w stanie nienaruszonym lub częściowo zużytym bądź zużytym.

Jak podaje lokalny serwis wroclawskiejedzenie.pl "ludzie robią zakupy na 1000 zł, wypakowują towary w domu, a na drugi dzień przyjeżdżają do sklepu z koszykiem wypchanym pustymi pudełkami". Niektórzy przepakowują towar jeszcze na parkingu.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • ćwoki Polskie 20.11.2016

    Dalej nosić kasę hitlerowcom !!! Dalej ćwoki !!! SZWABY Nas KOCHAJĄ !!!!!!!!

  • 44 10.11.2016

    cebulaki :D

  • ? 09.11.2016

    Luki się nie wykorzystuje tylko luka jest i się z niej KORZYSTA analogicznie jak z luk prawnych.
    Lidl dał dupy, a Klient korzysta z tej wpadki. Proste.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.