08.11.2016/12:22

Klienci nadużywają promocji Lidla. Wykorzystują lukę w regulaminie

Akcja Lidla "Sprytnie i tanio" ma promować marki własne sieci. Klient może zwrócić artykuły spożywcze, chemiczne i kosmetyki, jeśli uzna, że mu one nie odpowiadają i otrzymać zwrot pieniędzy. Jak donosi serwis wyborcza.biz, niektórzy konsumenci wykorzystują akcję do zrobienia darmowych zakupów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • ćwoki Polskie 20.11.2016

    Dalej nosić kasę hitlerowcom !!! Dalej ćwoki !!! SZWABY Nas KOCHAJĄ !!!!!!!!

  • 44 10.11.2016

    cebulaki :D

  • ? 09.11.2016

    Luki się nie wykorzystuje tylko luka jest i się z niej KORZYSTA analogicznie jak z luk prawnych.
    Lidl dał dupy, a Klient korzysta z tej wpadki. Proste.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.