08.02.2021/10:51

Klient uszkodził towar w sklepie. Kto pokryje stratę?

Konsument nie może zostać pociągnięty do odpowiedzialności za uszkodzenie lub zniszczenie towaru spowodowane nie z jego winy. Jednak na zakupach każdego obowiązuje pewna podstawowa ostrożność. Dlatego zdarza się, że detalista ma prawo żądać naprawienia takich szkód, które są następstwem niedbałego albo umyślnego zachowania klientów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.