02.11.2017 / 12:46
StoryEditor

Kłopoty hurtowników spychają detalistów na równię pochyłą [ANALIZA]

W 2017 r. z kwartału na kwartał nieustannie rośnie liczba upadłości firm z branży handlu detalicznego. Widoczny jest wzrost kłopotów wielu przedsiębiorstw z płynnością finansową. Rozmowy z kupcami ujawniają mechanizm, za sprawą którego wiele mniejszych sklepów walczy o przetrwanie. Jedną z ważnych przyczyn kłopotów detalistów są … kłopoty hurtowni.

Koniunktura zarówno w całej gospodarce, jak i w samym sektorze handlu detalicznego jest wyśmienita, ale mniejsze sklepy i sieci handlowe nie bardzo z niej korzystają. Główną prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 15:12
StoryEditor
Sklep Tchibo w nowym formacie. Zobacz kawiarnię w poznańskim Centrum King Cross Marcelin
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelin
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelin
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelin
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelin
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelin
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelin
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelin
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelin
Nowy koncept sklepów Tchibo ma się wyróżniać zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Lokal w poznańskim Centrum King Cross Marcelin to pierwsza przestrzeń Tchibo w nowej odsłonie. Kolejne otwarcia zaplanowane są m.in. w Toruniu i Gdańsku.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 09:47
StoryEditor
Getir będzie dostarczał produkty bezpośrednio ze sklepów. Niespodziewany ruch firmy z branży szybkich dostaw
Getir (fot. shutterstock)
Brytyjski oddział firmy Getir chce dostarczać produkty z małych sklepów zlokalizowanych niedaleko swoich darkstore’ów. Te ostatnie mają nadal funkcjonować.

To ogromna zmiana w funkcjonowaniu firmy, która do tej pory opierała się na dostawach z własnych darkstore’ów, zlokalizowanych w gęsto zaludnionych obszarach. Teraz mają być one...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 14:59