Kodeks Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy ma półtora roku. Samoregulacja w cieniu prac nad ustawą franczyzową
Pod koniec stycznia minęło półtora roku, odkąd funkcjonuje samoregulacja części sektora franczyzy. Kodeks Dobrych Praktyk w 2022 r. podwoił liczbę sygnatariuszy i objął kolejne duże sieci franczyzowe. Sygnatariuszami dokumentu jest już ponad 40 marek franczyzowych działających na polskim rynku, w tym Żabka i McDonald's. Franczyzodawcy od początku liczyli na to, że stworzenie kodeksu pozwoli na uniknięcie ustawy o franczyzie, ale tego celu prawdopodobnie nie uda się osiągnąć.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
7