26.11.2018/00:00

Kolejna odsłona projektu Dobre Składniki firmy Wawel jest skierowana do młodych

Pod hasłem „Robimy to dobrze. Z Dobrych Składników” ruszyła kolejna odsłona kampanii wspierającej projekt „Dobre Składniki” marki Wawel. Ma na celu dalsze budowanie świadomości na temat pionierskiego projektu marki. Obecnie już wszystkie produkty marki mają krótszy skład. Tym razem Wawel stawia na uproszczenie komunikacji i dotarcie do młodego konsumenta.

Po półtora roku od premiery projektu „Dobre Składniki” Wawel rusza z kolejną odsłoną kampanii. Zaplanowano szeroko zakrojone działania z intensywną kampanią digitalową, która będzie obejmować Google Display Network, portale horyzontalne oraz kanały społecznościowe, m.in. Instagram, Facebook, Youtube czy Tik Tok. W nowej kreacji marka postawiła na lekką komunikację w stylu komiksowym, humor i atrakcyjny design.

Pierwsze produkty wspierane w ramach tegorocznej części kampanii to cukierki M!chałki z Wawelu, czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki oraz oferta zimowa.

Zmieniło się także oznakowanie samych opakowań – na odwrocie etykiety znajduje się krótka i klarowna informacja o Dobrych Składnikach. Na froncie opakowań pojawi się logo projektu. W ramach nowej komunikacji zaplanowano również zmianę wyglądu materiałów POS.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.