23.08.2017/10:00

Kolejne kontrowersje wokół reklamy energetyka

Po wpadce Tigera kolejna kampania napoju energetyzującego budzi liczne kontrowersje. Tym razem chodzi o mało znany na rynku napój „Zbój”, którego spoty reklamowe wywołały falę krytyki internautów. Hasło „Da ci moc na całą noc” wielu uważa za seksistowskie, inni po prostu za prymitywne – relacjonuje Gazeta.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.