Koncern paliwowy Mol inwestuje w food trucki i promuje swój koncept kawiarniany
Węgierska Grupa Mol promuje swój znany ze stacji paliw koncept gastronomiczny Fresh Corner, za pomocą mobilnych Food Trucków i samochodów tuk-tuk, które pojawiły się na ulicach Budapesztu.
Nowy koncept Fresh Corner Food Truck wpisuje się w strategię węgierskiego koncernu, który chce rozwijać swój koncept gastronomiczny poza stacjami paliw. We wrześniu w Budapeszcie ruszyła samodzielna kawiarnia pod szyldem Fresh Corner, zaś w Czechach podobny koncept ruszył w jednym z centrów handlowych.
W ramach promocji konceptu i rozwoju sprzedaży kawy Mol wypuściła na ulice miast samochody Fresh Corner Food Truck, które sprzedają nie tylko małą czarną, ale także kanapki i dania dostępne na stacjach. Operator uruchomił także sprzedaż kawy z samochodów w koncepcie tuk-tuk.
Grupa Mol zarządza obecnie w regionie CEE siecią niemal 1900 stacji paliw, na 620 z nich działają kawiarnie Fresh Corner. Do 2021 r. firma chce podwoić tę liczbę i mieć ich aż 1250.
7