23.11.2018 / 00:38
StoryEditor

Koncern paliwowy Mol przejmuje firmy spożywcze. W planach zakup palarni kawy

Stacja paliw Grupy Mol (Grupa Mol)
Grupa Mol przejęła w tym roku producenta wody mineralnej firmę Fonte Viva, to jednak nie koniec inwestycji węgierskiego potentata energetycznego w sektorze przetwórstwa rolno-spożywczego. Bence Biró, szef działu handlu detalicznego w Grupie Mol zapowiedział, że węgierski koncern paliwowy rozważa zakup palarni kawy.

Inwestycje w obszarze przetwórstwa spożywczego motywowane są planami rozwoju oferty private label, a także chęcią zwiększenia marż i podniesienia jakości oferowanych produktó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 18:33
StoryEditor
Sieć handlowa zmienia swój mix produktowy. Wyniki i marża w górę
Marcin Szyguła, CFO Wittchen (fot. materiały prasowe)

Producent i dystrybutor akcesoriów, walizek i produktów skórzanych, firma Wittchen odbudowuje dynamikę po słabszym półroczu. W trzecim kwartale 2025 r. firma notuje wzrost przychodów, poprawę rentowności i rekordowy udział e-commerce. Spółka zmienia mix produktowy, inwestuje w logistykę i szykuje się na kluczowy sezon, jednocześnie wzmacniając pozycję marki premium na rynkach zagranicznych.

Sprzedaż i rentowność firmy Wittchen ponownie w górę

W trzecim kwartale 2025 roku Grupa Wittchen odbudowała dynamikę wzrostu. Skonsolidowane przychody wyniosły 119,8 mln z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 11:53
StoryEditor
Polacy nie wierzą w promocje. Większość widzi podwyżki przed Black Friday
Polacy coraz częściej wykrywają podwyżki cen przed Black Friday (fot. Canva)

Rosnąca popularność zakupów w okresie Black Friday skłania konsumentów do coraz dokładniejszego monitorowania cen. Najnowszy raport UCE Research opisuje, jak wielu Polaków zauważa podwyżki stosowane przed rozpoczęciem promocji oraz jak często weryfikuje autentyczność ofert.

Najnowszy raport "Polacy na kursie Black Friday. Edycja 2025", przygotowany przez UCE Research i Shopfully Poland, pokazuje, że 71,9 proc. ankietowanych zaobserwowało sytuacje, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2025 11:35