13.04.2016/14:40

KONGRES MIĘSNY 2016 - relacja na żywo

Już dziś w warszawskim hotelu Marriott odbywa się najważniejsze w Polsce wydarzenie skierowane do branży mięsnej i handlu: Kongres Mięsny Wiadomości Handlowych 2016. W unikatowej konferencji weźmie udział ponad 200 osób. Zapraszamy do naszej relacji na żywo z tego wydarzenia!


18.15. Finał Kongresu Mięsnego 2016. Rozdanie nagród w konkursie na „Najlepsze stoisko mięsne 2016” i „Dystrybutora Roku: Mięso i wędliny”. Listę nagrodzonych sklepów można znaleźć klikając na link:

Najlepsze Stoisko Mięsne 2016 – zwycięzcy konkursu

17.33. Piotr Zieman, Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP: Korzystamy z usług blogerów promując polskie mięso na świecie.

17.30. Marek Jurkiewicz, Res-Drob: Wykorzystując media społecznościowe dla profesjonalistów można efektywnie dotrzeć do nowych partnerów biznesowych.

17.20: Krzysztof Wachowski, Tarczyński: Wyzwaniem dla branży mięsnej jest to jak złapać klienta, który jest który jest obecny w różnych kanałach komunikacji.

17.28. Tomasz Łączyński, ZM Pekpol Ostrołęka: Musimy słuchać młodych ludzi, nastolatków, a oni są w internecie.

17.27. Tomasz Łączyński, ZM Pekpol Ostrołęka: Za 5 lat znaczna część zakupów będzie robiona przez internet. Nie możemy sobie tego kanału sprzedaży i komunikacji odpuścić. Branża mięsna nie może pójść spać.

17.26. Tomasz Łączyński, ZM Pekpol Ostrołęka: 70 proc. branży mięsnej jest do tyłu z mediami społecznościowymi

17.23. Tomasz Łączyński, ZM Pekpol Ostrołęka: Chcemy, czy nie chcemy firmy mięsne muszą się zainteresować mediami społecznościowymi, takimi jak Facebook. Część firm jest obecna w kanale youtube, część prowadzi profile własnych marek.

17.20: Krzysztof Wachowski, Tarczyński: Jeszcze 15 lat temu marketing w branży mięsnej był niepotrzebny, cała produkcja sprzedawała się od ręki, z rampy.

17.20: Krzysztof Wachowski, Tarczyński: Walka firm mięsnych na promocję i reklamę jeszcze przed nami?

17.15. Marek Jurkiewicz, Res-Drob: Świadomość polskich konsumentów jeśli chodzi o mięso drobiowe bardzo wzrosła.

17.13. Józef Konarczak, ZM Konarczak: Mam apel do sieci handlowych, żeby zauważały regionalne firmy mięsne. Klienci coraz częściej szukają produktów lokalnych o wysokiej jakości.

17.10. Józef Konarczak, ZM Konarczak: Czy warto budować i rozwijać sieć sklepów własnych? Jest to sposób na rozwój sprzedaży dla małych i średnich firm mięsnych? Moim zdaniem sieci sklepów własnych renesans mają za sobą.

17.03. Piotr Zieman, Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP: Trend na świecie jest jeden: Polska żywność! Dzisiaj każdy kraj, który próbuje eksportować żywność przygląda się jak to robią polskie firmy mięsne.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.