14.12.2018/12:58

Kongres Mięsny 2019: Dociekliwość konsumentów zmienia rynek mięsa

Motorem większości innowacyjnych rozwiązań na rynku mięsa i wędlin są rosnące oczekiwania konsumentów. O tym jak je odpowiednio rozpoznać i wykorzystać do wzmocnienia konkurencyjności naszych sklepów będziemy rozmawiać na IV edycji Kongresu Mięsnego, która odbędzie się 28 lutego w Warszawie.

Kongres Mięsny 2019 to największe tego typu wydarzenie w Polsce, kierowane do branży mięsnej, oraz przedstawicieli świata handlu - osób zarządzających, dyrektorów handlowych, dyrektorów zakupów, dyrektorów marketingu, category managerów i managerów ds. private labels. Agenda Kongresu Mięsnego obfituje w najbardziej aktualne tematy z punktu widzenia zainteresowanych trendami i kierunkami rozwoju rynku mięsa i wędlin.

W części merytorycznej wydarzenia będzie można dowiedzieć się tego w jakim stopniu ożywienie na rynku fuzji i przejęć w branży mięsnej wpłynie na relacje dostawców z sieciami handlowymi, oraz tego, co oznaczają zmiany preferencji konsumenckich dla wielkości sprzedaży poszczególnych podkategorii produktowych. Eksperci z wieloletnim doświadczeniem wskażą najlepsze praktyki w zakresie prowadzenia stoiska mięsnego, a także skuteczne strategie ustalania cen. Pokażemy też m.in., które koncepty marketingowe sprawdzają się najlepiej, oraz jaka jest siła biznesowego storytellingu.

Wybrane tematy Kongresu Mięsnego 2019:

  • Kondycja i perspektywy branży mięsnej
  • Zmiany preferencji konsumenckich na rynku wędlin
  • Konkurencyjność oparta na marce
  • Skuteczne strategie ustalania cen
  • Mięso w Internecie – reklama, komunikacja, serwisy społecznościowe
  • Kierunki rozwoju rynku drobiu
  • Nowe strategie i innowacyjne narzędzia dla branży mięsnej
  • Innowacje produktowe w kategorii wędlin
  • Stoisko mięsne – jak wygrać z konkurencją?
  • Zarządzanie kategorią mięsa i wędlin
  • Współpraca producentów z sieciami – dobre praktyki
     

Głównym celem Kongresu Mięsnego jest dostarczenie uczestnikom rzetelnej wiedzy na temat kondycji rynku, najważniejszych trendów, innowacji i perspektyw branży. Szczególny nacisk kładziemy na metody praktycznego wykorzystania informacji i analiz płynących z badań rynku i zachowań konsumentów. Chcemy podnosić poziom rozeznania biznesowego i wspierać menadżerów w drodze do sukcesu na trudnym rynku mięsa.

Kongres Mięsny 2019 wspiera 9 patronów: Polska Izba Handlu, Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, Związek Polskie Mięso, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP, Cech Rzeźników-Wędliniarzy-Kucharzy, Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz, Polska Federacja Producentów Żywności, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji.

KLIKNIJ TUTAJ I ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES MIĘSNY 2019!

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.