04.02.2019/20:00

Kongres Rynku FMCG 2019: Zobacz ramowy program konferencji

28-29 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń na polskim rynku FMCG i handlu - Kongres Rynku FMCG. Podczas cyklu kilkudziesięciu debat i prezentacji przedstawiciele najważniejszych firm z branży oraz eksperci rynkowi poszukają odpowiedzi na jedno, najważniejsze pytanie: dokąd zmierza polski sektor handlowy i towarów szybkozbywalnych?

W tym roku 12. edycja Kongresu Rynku FMCG po raz pierwszy w historii potrwa dwa dni. Oznacza to dwa razy więcej miejsca na dyskusje o przyszłości zarówno handlu, jak i dystrybucji.

Dzień pierwszy Kongresu to łącznie 5 różnych sesji tematycznych. Wydarzenie rozpoczniemy punktualnie o godz. 9:00. Podczas Sesji Inauguracyjnej wystąpią najważniejsze osoby ze znanych, regionalnych sieci handlowych i największych producentów artykułów FMCG. Zwieńczeniem cyklu prezentacji będą dwie debaty: Wyzwania i szanse. Future retail distruption oraz Effective retail ecosystem – transformacja cyfrowa w handlu.

O godz. 14:30 na łącznie czterech salach rozpocznie się druga część dnia. Motywami przewodnimi cyklu debat i prezentacji będą: Strategie w biznesie handlowym, Strategie food i non-food oraz Łańcuch dostaw w centrum uwagi. Unikalnym wydarzeniem będzie sala "Sklep Przyszłości – Retail Forum by Modern Expo", w której eksperci zaproszeni przez firmą Modern Expo opowiedzą o tym, jak zmienią się nie tylko polskie wnętrza sklepów.

Zwieńczeniem pierwszego dnia będzie wieczorna gala, podczas której poznamy zwycięzców konkursów Market Roku i Drogeria Roku. W tym roku stosujemy unikalną metodologię, która wskaże finalistów na bazie 80 kluczowych dla sukcesu sklepu czynników. Zadanie w postaci ostatecznego wyboru zwycięzców spocznie na barkach 30 jurorów.

Drugi dzień Kongresu Rynku FMCG to również 5 sesji tematycznych. Podczas części inauguracyjnej porozmawiamy o konsumencie przyszłości - a dokładnie o tym, jak na jego przyjście szykują się sieci handlowe. W drugiej części dnia na czterech salach tematycznych rozszerzymy obraz konsumenta przyszłości o nowe technologie (Konsument w centrum uwagi), opowiemy o skutecznym dotarciu do przyszłych kupujących (Lojalność i strategie marketingowe), poznamy nowe technologie i ocenimy ich wpływ na klienta (Fokus na technologię i e-commerce) oraz jak postrzegane są i będą marki własne (Fokus na marki własne i marki prywatne).

Zarówno podczas pierwszego, jak i drugiego dnia, uczestnicy Kongresu będą mieli okazję odbyć dyskusje kuluarowe podczas przerw, odwiedzić stoiska kilkudziesięciu wystawców - zarówno firm tworzących technologie jak i oferujących swoje usługi dla sektora handlu i FMCG, a także wziąć udział w cyklu spotkań biznesowych pt.: Business Mixer.

Chcesz wiedzieć więcej? Oto link do szczegółowego programu!

Nie wahaj się, zarejestruj się już dziś!

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.