08.11.2016/16:13

Kongres Słodycze 2016: E-handel słodyczami napotyka na bariery

70-80 proc. zakupów słodyczy w tradycyjnych sklepach odbywa się na zasadzie impulsu. Ta interakcja z konsumentem ma miejsce w sklepie. Tymczasem zakup w e-commerce jest w zasadzie zaplanowany, nie ma tu miejsca na spontaniczność – to tylko jedna z barier w rozwoju tego kanału sprzedaży, na który wskazali eksperci uczestniczący w Kongresie Słodycze 2016.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • alicja.kubiak@hurtum.pl 09.11.2016

    W sprzedaży detalicznej i hurtowej e-commerce na pewno jest właściwym kanałem dla kupujących cyklicznie określone kategorie produktów w tym słodycze. A kto z nas nie ma swoich ulubionych słodyczy po które sięga min. raz na tydzień?

    Nie zadawajcie tego pytania swoim dzieciom ;-)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.