Kongres Słodycze 2016: E-handel słodyczami napotyka na bariery
70-80 proc. zakupów słodyczy w tradycyjnych sklepach odbywa się na zasadzie impulsu. Ta interakcja z konsumentem ma miejsce w sklepie. Tymczasem zakup w e-commerce jest w zasadzie zaplanowany, nie ma tu miejsca na spontaniczność – to tylko jedna z barier w rozwoju tego kanału sprzedaży, na który wskazali eksperci uczestniczący w Kongresie Słodycze 2016.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
09.11.2016
W sprzedaży detalicznej i hurtowej e-commerce na pewno jest właściwym kanałem dla kupujących cyklicznie określone kategorie produktów w tym słodycze. A kto z nas nie ma swoich ulubionych słodyczy po które sięga min. raz na tydzień?
Nie zadawajcie tego pytania swoim dzieciom ;-)