08.11.2016/16:13

Kongres Słodycze 2016: E-handel słodyczami napotyka na bariery

70-80 proc. zakupów słodyczy w tradycyjnych sklepach odbywa się na zasadzie impulsu. Ta interakcja z konsumentem ma miejsce w sklepie. Tymczasem zakup w e-commerce jest w zasadzie zaplanowany, nie ma tu miejsca na spontaniczność – to tylko jedna z barier w rozwoju tego kanału sprzedaży, na który wskazali eksperci uczestniczący w Kongresie Słodycze 2016.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • alicja.kubiak@hurtum.pl 09.11.2016

    W sprzedaży detalicznej i hurtowej e-commerce na pewno jest właściwym kanałem dla kupujących cyklicznie określone kategorie produktów w tym słodycze. A kto z nas nie ma swoich ulubionych słodyczy po które sięga min. raz na tydzień?

    Nie zadawajcie tego pytania swoim dzieciom ;-)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.