08.11.2016/15:58

Kongres Słodycze 2016: Marketing może zmienić zwykły produkt w hit

Chciałabym zwrócić uwagę na innowacyjne koncepty marek na rynku słodyczy. Czasami wystarczy mieć nawet dość zwyczajny produkt, aby ciekawą komunikacją marketingową zmienić go w rynkowy przebój – powiedziała na Kongresie Słodycze 2016 Dorota Kałowska, partner & strategy consultant, ekspert Polskiej Izby Handlu.

Ekspertka zwróciła też uwagę na rosnące znacznie opakowań słodyczy. – W tym temacie najlepiej jest słuchać konsumentów, bo to oni najlepiej wiedzą, czego chcą – powiedziała Dorota Kałowska, choć zaznaczyła, że czasami wdrażanie opakowaniowych innowacji, nawet ciekawych, bywa niemożliwe ze względu na względy kosztowe.

Odniosła się też do innowacji w słodyczach pod markami własnymi. - Dyskonty są w obecnej chwili tym formatem, który myśli najbardziej o innowacjach marek własnych. Ten format ma długofalową strategię dla takich produktów. Ale na dyskontach świat się nie kończy. Widzimy, że coraz więcej sieci zaczyna na nowo definiować swoje marki własne – zaznaczyła ekspertka Polskiej Izby Handlu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.