08.11.2016/10:32

Kongres Słodycze 2016: Polski konsument szuka zdrowych i etycznych produktów

Dwa główne trendy niezwykle istotne dla kategorii słodycze i przekąski to świadoma konsumpcja oraz poszukiwanie produktów, które pomagają utrzymać zdrowy styl życia. Pierwszy oznacza, że konsumenci wybierają marki i usługi zgodne z ich przekonaniami, wartościami, postawami etycznymi i ideałami. – W Polsce ten tren ma wpływ na wybory co czwartego konsumenta. U nas ta postawa jest nawet silniejsza niż w Europie i na świcie, gdzie kieruje się nią jedynie 20 proc. konsumentów – zwróciła uwagę Magdalena Rosa-Wojnicka z GfK Polonia podczas swojego wystąpienia na Kongresie Słodycze 2016.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.