08.11.2016/10:32

Kongres Słodycze 2016: Polski konsument szuka zdrowych i etycznych produktów

Dwa główne trendy niezwykle istotne dla kategorii słodycze i przekąski to świadoma konsumpcja oraz poszukiwanie produktów, które pomagają utrzymać zdrowy styl życia. Pierwszy oznacza, że konsumenci wybierają marki i usługi zgodne z ich przekonaniami, wartościami, postawami etycznymi i ideałami. – W Polsce ten tren ma wpływ na wybory co czwartego konsumenta. U nas ta postawa jest nawet silniejsza niż w Europie i na świcie, gdzie kieruje się nią jedynie 20 proc. konsumentów – zwróciła uwagę Magdalena Rosa-Wojnicka z GfK Polonia podczas swojego wystąpienia na Kongresie Słodycze 2016.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.