05.11.2018/10:17

Kongres Słodycze i Przekąski 2018 - zobacz agendę

>> KLIKNIJ I WEŹ UDZIAŁ W KONGRESIE SŁODYCZE I PRZEKĄSKI 2018! <<

08.30-09.00 REJESTRACJA

09.00-09.05 POWITANIE GOŚCI

09.05-09.15 WYSTĄPIENIE OTWIERAJĄCE
Jarosław Sachajko, poseł na Sejm RP, przewodniczący sejmowej Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi, członek Komisji Zdrowia

09.15-09.35 PREZENTACJA
Głodni nowych smaków. Jakich produktów naprawdę oczekują konsumenci?
Przemysław Maciejewski, Client Specialist, Nielsen

09.35-11.05 DEBATA
Między zdrowiem a przyjemnością. Fundamentalne zmiany w trendach na rynku słodyczy i przekąsek
Marcin Adler, Pełnomocnik Zarządu, Terravita; Aleksandra Chrzanowska, Prezes Zarządu, Eti; Jan Kolański, Prezes Zarządu, Colian; Michał Kruk, Dyrektor Sprzedaży, Dan Cake Polonia; Konrad Mickiewicz, Prezes Zarządu, ZPC Bałtyk; Marek Moczulski, Prezes Zarządu, Bakalland; Joanna Rogalska, Client Director, Nielsen; Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy, Żabka Polska

11.10-12.10 PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER

12.10-12.30 PREZENTACJA
Bądź gotowy na podatek od cukru! Kogo uzdrowi, komu zaszkodzi nowa danina?
Szymon Parulski, Doradca Podatkowy, kancelaria Parulski i Wspólnicy Doradcy Podatkowi

12.30-12.45 PREZENTACJA
Głodni pracoholicy i znudzeni poszukiwacze przyjemności. Kim są polscy przekąskowicze?
Dorota Peretiatkowicz, Business Unit Manager, IQS
Dawid Mazur,Senior Research Manager, IQS

12.45-13.00 PREZENTACJA
Fenomen ambasadorów. Głośne nazwiska skutecznie promują marki przekąsek
Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu, Purella Food

13.05-14.05 LUNCH I BUSINESS MIXER

14.05-14.25 PREZENTACJA
Słodycze i przekąski w strategiach sieci convenience
Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy, Żabka Polska

14.25-14.40 PREZENTACJA
Food service i food to go buduje przewagi na rynku stacji paliw, Mikołaj Pawlak, Szef Działu Gastronomii i Quick Service

14.40-15.00 PREZENTACJA
Kosztowy armagedon: podwyżki cen energii, koszty paliw, surowców, koszty pracy. Firmy spożywcze w przededniu potężnych wyzwań
Paweł Wyrzykowski, Ekspert ds. Analiz Sektorowych i Rynków Rolnych, Biuro Analiz Makroekonomicznych Sektora Agro, BGŻ BNP Paribas

15.05-16.05 PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER

16.05-16.25 PREZENTACJA
Scenariusze konsolidacyjne AD 2020. Rynek słodyczy u przekąsek pod presją trendów konsumenckich, detalistów i konkurencji
Maciej Kornowski, Dyrektor w Departamencie Rynków Kapitałowych, Santander Bank Polska

16.25-16.40 PREZENTACJA
Poczujcie smak botaniki. Przyszłość to słodycze i przekąski oparte na roślinach i ziołach?
Agnieszka Jabłońska-Tarka, Key Account Manager, Givaudan Polska

16.40-17.00 PREZENTACJA
Szanse i zagrożenia. Jak będzie rozwijał się rynek słodyczy i przekąsek w Polsce w ciągu najbliższych pięciu lat?
Andrzej Kondej, Właściciel, Kondej Marketing

od 17:00 KOLACJA

Organizator zastrzega sobie możliwość modyfikacji programu Kongresu.

>> KLIKNIJ I WEŹ UDZIAŁ W KONGRESIE SŁODYCZE I PRZEKĄSKI 2018! <<

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.