15.07.2020/12:00

Koniec usługi Żabka do domu. Sieć zapowiada coś nowego, poszerzy też testy click&collect [TYLKO U NAS]

Wraz z początkiem lipca Żabka wygasiła usługę "Żabka do domu", wdrożoną testowo na początku kwietnia. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, sieć ma w planach zastąpienie tego projektu innym rozwiązaniem. Oprócz tego Żabka zamierza kontynuować pilotaż sprzedaży w modelu click&collect.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • aneczka999 16.07.2020

    To co wyprawiają w tych żabkach to przegiecie. Wspólczuje pracowniką sklepów ktorzy musza byc sprzedawca poczta restauracja itp. Pracownicy sa przeciązeni praca w tych sklepach.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.