15.07.2020/12:00

Koniec usługi Żabka do domu. Sieć zapowiada coś nowego, poszerzy też testy click&collect [TYLKO U NAS]

Wraz z początkiem lipca Żabka wygasiła usługę "Żabka do domu", wdrożoną testowo na początku kwietnia. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, sieć ma w planach zastąpienie tego projektu innym rozwiązaniem. Oprócz tego Żabka zamierza kontynuować pilotaż sprzedaży w modelu click&collect.

Usługa "Żabka do domu" początkowo testowana była w 30 sklepach, zlokalizowanych głównie w centrum Poznania (dzielnice Jeżyce i Łazarz). Klienci za pomocą prostego formularza internetowego składali zamówienia, które następnie kompletowane były przez załogę sklepu. Na koniec pracownik placówki handlowej, wyposażony w mobilny terminal do przyjmowania płatności, dostarczał zakupy do domu klienta. Towary transportowane były w specjalnych torbach i pojemnikach termoizolacyjnych. Realizacja dostaw odbywała się od poniedziałku do soboty w godz. od 9 do 20, a koszty dostawy wynosiły 5 zł (bezpłatnie przy zamówieniach powyżej 80 zł).

Projekt home delivery już na początku spotkał się z interesowaniem ze strony franczyzobiorców, w konsekwencji testy szybko zostały poszerzone do około 150 placówek sieci. Żabka miała w planach umożliwienie świadczenia usługi na większe odległości, a także rozpoczęcie testów w mniejszych miejscowościach. Jednak 1 lipca usługa "Żabka do domu" została wygaszona.

- Dziękujemy za zaufanie i cieszymy się, że mogliśmy wam pomagać podczas tych najtrudniejszych dni pandemii - napisała Żabka w komunikacie dla klientów korzystających z usługi. - Coś się kończy, coś się zaczyna, dlatego nie martwcie się, ponieważ już niedługo wrócimy do was z kolejną usługą, która skutecznie ułatwi wam codzienne zakupy - dodała sieć, nie zdradzając, o co konkretnie chodzi.

Jak komentuje sprawę biuro prasowe firmy? - W sieci Żabka poszukujemy i testujemy rozwiązania, które mają poprawić komfort i satysfakcję z zakupów, ale także zadbać o tak ważne w aktualnej sytuacji bezpieczeństwo naszych klientów, franczyzobiorców i pracowników. Projekt "Żabka do domu" jest właśnie jednym z nich. Planujemy dalszy rozwój tej usługi, ale w nieco innej formie. Niebawem poinformujemy o szczegółach - przekazało nam biuro prasowe sieci.

Jak wynika z informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl, choć jeden projekt Żabki z obszaru e-grocery formalnie został zakończony, to drugi, który ruszył równolegle w kwietniu br., wciąż jest rozwijany. Chodzi o usługę "Zamów i odbierz", która jest już dostępna na terenie sześciu miast, a umożliwia zamawianie produktów przez aplikację Żappka i ich odbiór wraz z płatnością w sklepie.

Żabka zapowiada, że wkrótce rozwiązanie z zakresu click&collect zostanie wdrożone w kolejnych placówkach. Obecnie mogą z niego korzystać klienci 150 Żabek w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie i Bydgoszczy. - W ciągu kilku najbliższych miesięcy planujemy rozszerzenie usługi o kolejne sklepy, zlokalizowane m.in. na terenie Warszawy i Poznania - wskazuje Żabka w odpowiedzi na pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • aneczka999 16.07.2020

    To co wyprawiają w tych żabkach to przegiecie. Wspólczuje pracowniką sklepów ktorzy musza byc sprzedawca poczta restauracja itp. Pracownicy sa przeciązeni praca w tych sklepach.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.