13.07.2021 / 14:26
StoryEditor

Konsumenci obawiają się zmian klimatycznych. Ważne wskazówki dla sieci i producentów

Zmiany klimatyczne? Ważna sprawa, ale to nie nasz kraj jest winny - twierdzi spora grupa konsumentów (fot. Shutterstock)
Konsumenci na całym świecie uważają, że kraj, w którym mieszkają, raczej cierpi z powodu zmian klimatycznych niż jest ich przyczyną - wynika z najnowszych badań firmy Mintel. Pokazały one, że średnio 44 proc. konsumentów na świecie uważa, że ich kraj odczuwa niekorzystne skutki katastrofy klimatycznej, podczas gdy mniej - bo tylko 33 proc. respondentów - przyznaje, że ich kraj może być częściowo odpowiedzialny za taki stan rzeczy.

Konsumenci we Włoszech (20 proc.), Brazylii (21 proc.), Korei Południowej (24 proc.) i Hiszpanii (29 proc.) są najmniej skłonni do tego, by uznać, że ich kraj przyczynia się do ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 18:21
StoryEditor
Rewolucja w składkach ZUS? Nowe przepisy mogą zmienić zasady gry dla tysięcy przedsiębiorców w Polsce
Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców (fot. mat. prasowe)

Nowe propozycje legislacyjne mogą zmienić zasady gry dla tysięcy przedsiębiorców w Polsce. Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców przedstawiła pakiet zmian w systemie ubezpieczeń społecznych, który ma uprościć procedury i dostosować przepisy do realiów gospodarczych. Co dokładnie się zmieni i jakie konsekwencje niosą te propozycje?

Jedna z kluczowych propozycji dotyczy zmiany progu przychodów w ramach ulgi Mały ZUS Plus. Obecny limit – 120 tys. zł – ma zostać podniesiony do 170 tys. zł. Co więcej, planowan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.06.2025 / 15:17
StoryEditor
Frisco chce zdobyć na wszystkich swoich rynkach taką mocną pozycję, jaką ma w Warszawie
Frisco realizuje obecnie usługi na terenie pięciu największych ośrodków miejskich w Polsce (fot. materiały prasowe)

Spółka Frisco, w której 100 proc. udziałów ma Eurocash, twierdzi, że wyszła na pozycję lidera rynku e-grocery w Polsce. Jakie inne “smaczki” znaleźliśmy w sprawozdaniu z działalności spółki za 2024 r.?

W całym 2024 r. (od 1 stycznia do 31 grudnia) spółka Frisco odnotowała przychody o wartości 561,6 mln zł, w tym przychody ze sprzedaży towarów w wysokości 531 mln zł oraz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 02:11