14.03.2021/13:02

Konsumenci podzielą się danymi ze sklepem. Ale nie za darmo

Większość konsumentów ma obawy przed przekazaniem sklepom stacjonarnym oraz internetowym swoich danych osobistych w celu przygotowania lepszej oferty i przyspieszenia procesu zakupowego. Są jednak tacy, którzy chętnie to zrobią, ale w zamian liczą na dodatkowe benefity.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także