28.05.2019 / 11:48
StoryEditor

KRFMCG: Powstaje pierwszy autonomiczny sklep przyszłości Take&GO

Pierwszy sklep Take&Go powstaje w Poznaniu i ruszy już w czerwcu (fot. Surge Cloud)
W trakcie Kongresu Rynku FMCG 2019 firma technologiczna Surge Cloud ujawniła swój nowy koncept sklepu autonomicznego o nazwie Take&GO. Jak zdradził Marcin Dąbrowski, dyrektor generalny Surge Cloud, otwarcie pierwszej, testowej placówki w Poznaniu nastąpi już w czerwcu tego roku.

Celem Surge Cloud jest uruchomienie w ciągu 12 miesięcy aż 21 tego rodzaju "sklepów przyszłości". Faza pilotażowa odbywać się będzie w trzech miastach.

W sklepach Take&...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 09:02
StoryEditor
Są założenia ustawy wdrażającej EUDR. Czy przedsiębiorcy powinni się cieszyć, czy raczej niepokoić?
Są pierwsze założenia do ustawy wdrażające w Polsce rozporządzenie EUDR, która wprowadza surowe przepisy dotyczące handlu produktami zawierającymi m.in. kakao, ze słodyczami na czele (fot. Shutterstock)

Znane są pierwsza założenia ustawy wdrażającej w Polsce unijne rozporządzenie EUDR, które wprowadza surowe przepisy dotyczące importu i handlu surowcami oraz produktami, które mogą przyczyniać się do wylesiania. Chodzi tu m.in. o produkty zawierające kakao, kawę, soję czy olej palmowy.

16 czerwca w wykazie prac Rady Ministrów pojawił się wpis  dotyczący założeń do ustawy wdrażającej postanowienia rozporządzenia PE i Rady (UE) 2023/1115 z dnia 31 maja 2023 r. w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 14:33
StoryEditor
Wielkie przejęcie w segmencie supermarketów. Duża sieć rozpoczyna negocjacje ws. zakupu ponad 80 sklepów. To zmieni układ sił na rynku

Grupa Muszkieterów złożyła Grupie Colruyt ofertę przejęcia przez swoich członków 81 supermarketów i 44 stacji benzynowych zlokalizowanych we wschodniej i środkowo-wschodniej Francji. Ten projekt przejęcia jest częścią planu strategicznego Grupy, którego celem jest wzmocnienie pozycji marek Intermarché i Netto we Francji i osiągnięcie 20-proc. udziału w rynku do 2028 r.

Jak czytamy w komunikacie Grupy Muszkieterów, proponowane przejęcie 81 supermarketów Colruyt do marek Intermarché i Netto pozwoliłoby większej liczbie Francuzów skorzystać z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 23:30