08.02.2017/10:49

Krystyna Czubówna użyczyła głosu do reklamy programu lojalnościowego Moja Biedronka

Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, sieć Biedronka wystartowała z nową kampanią reklamową programu lojalnościowego opartego na karcie Moja Biedronka. Spoty przygotowały firmy Duda Polska i MEC. W reklamach możemy usłyszeć jeden z najpiękniejszych polskich głosów - występuje w nich znana lektorka Krystyna Czubówna.

Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, teaserowy spot z kampanii pokazuje, jak chłopiec ogląda film przyrodniczy, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna. Nieoczekiwanie w pokoju pojawia się papuga, która chwyta w dziób kartę z programu lojalnościowego Moja Biedronka. Lektorka zapewnia, że wkrótce dla osób zbierających punkty na kartach Moja Biedronka czeka niesamowita przygoda.

Biuro prasowe Jeronimo Martins Polska nie podaje jeszcze, na czym będzie polegała ta oferta.

- Jesteśmy w trakcie przygotowywania nowej akcji dla klientów posiadających zarejestrowaną kartę „Moja Biedronka na co dzień”. O szczegółach akcji będziemy informować wkrótce. Aktualnie prowadzimy kampanię teaserową w telewizji oraz w folderach dostępnych w naszych sklepach - odpowiedziało na pytania portalu wirtualnemedia.pl.

O szczegółach programu Moja Biedronka pisaliśmy w sierpniu ub.r.

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • KK 09.02.2017

    do ~KaBe
    Niech będzie, że użyczyła odpłatnie...

  • Konrad Kaszuba 09.02.2017

    do ~wm


    Materiał zamieściliśmy w ramach przeglądu prasy. Wbrew sugestii z komentarza ~wm, to naprawdę była pomyłka - tzw. czeski błąd. Świadczy o tym choćby fakt, że wcześniej prawidłowo powołałem się na źródło. Zrobiłem ten błąd osobiście, zatem niniejszym osobiście i pod nazwiskiem serdecznie przepraszam!
    Przykro mi, że ten błąd od razu wywołał oskarżenie o cwaniactwo ... trudno, posypuję głowę popiołem.
    wirtualnemedia.pl to bardzo ciekawy serwis, według mnie wcale nie jest konkurencyjny wobec naszego portalu, stanowi cenne źródło informacji na temat stanowiący wąski (ale ważny) wycinek naszego obszaru zainteresowań.

  • KaBe 09.02.2017

    "Użyczyła"? Czy raczej zrobiła to komercyjnie? Język polski w swoim bogactwie, pozwala na precyzyjne nazwanie wszystkiego.

  • wm 08.02.2017

    Dlaczego napisaliście wirtualnapolska.pl a nie wirtualnemedia.pl skąd wzięliście tego newsa oraz to na ich pytanie była odpowiedź. Rozumiem, że nie reklamujecie konkurencji, ale takie cwaniactwo tylko źle się na was odbije (niby pomyłka...). W takim wypadku starajcie się o swoje newsy a nie piszecie coś kto już napisał. Lepiej tworzyć niż kopiować.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.