Krystyna Czubówna użyczyła głosu do reklamy programu lojalnościowego Moja Biedronka
Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, sieć Biedronka wystartowała z nową kampanią reklamową programu lojalnościowego opartego na karcie Moja Biedronka. Spoty przygotowały firmy Duda Polska i MEC. W reklamach możemy usłyszeć jeden z najpiękniejszych polskich głosów - występuje w nich znana lektorka Krystyna Czubówna.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
4 komentarze
-
09.02.2017
do ~KaBe
Niech będzie, że użyczyła odpłatnie... -
09.02.2017
do ~wm
Materiał zamieściliśmy w ramach przeglądu prasy. Wbrew sugestii z komentarza ~wm, to naprawdę była pomyłka - tzw. czeski błąd. Świadczy o tym choćby fakt, że wcześniej prawidłowo powołałem się na źródło. Zrobiłem ten błąd osobiście, zatem niniejszym osobiście i pod nazwiskiem serdecznie przepraszam!
Przykro mi, że ten błąd od razu wywołał oskarżenie o cwaniactwo ... trudno, posypuję głowę popiołem.
wirtualnemedia.pl to bardzo ciekawy serwis, według mnie wcale nie jest konkurencyjny wobec naszego portalu, stanowi cenne źródło informacji na temat stanowiący wąski (ale ważny) wycinek naszego obszaru zainteresowań. -
09.02.2017
"Użyczyła"? Czy raczej zrobiła to komercyjnie? Język polski w swoim bogactwie, pozwala na precyzyjne nazwanie wszystkiego.
-
08.02.2017
Dlaczego napisaliście wirtualnapolska.pl a nie wirtualnemedia.pl skąd wzięliście tego newsa oraz to na ich pytanie była odpowiedź. Rozumiem, że nie reklamujecie konkurencji, ale takie cwaniactwo tylko źle się na was odbije (niby pomyłka...). W takim wypadku starajcie się o swoje newsy a nie piszecie coś kto już napisał. Lepiej tworzyć niż kopiować.
6