08.02.2017/10:49

Krystyna Czubówna użyczyła głosu do reklamy programu lojalnościowego Moja Biedronka

Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, sieć Biedronka wystartowała z nową kampanią reklamową programu lojalnościowego opartego na karcie Moja Biedronka. Spoty przygotowały firmy Duda Polska i MEC. W reklamach możemy usłyszeć jeden z najpiękniejszych polskich głosów - występuje w nich znana lektorka Krystyna Czubówna.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • KK 09.02.2017

    do ~KaBe
    Niech będzie, że użyczyła odpłatnie...

  • Konrad Kaszuba 09.02.2017

    do ~wm


    Materiał zamieściliśmy w ramach przeglądu prasy. Wbrew sugestii z komentarza ~wm, to naprawdę była pomyłka - tzw. czeski błąd. Świadczy o tym choćby fakt, że wcześniej prawidłowo powołałem się na źródło. Zrobiłem ten błąd osobiście, zatem niniejszym osobiście i pod nazwiskiem serdecznie przepraszam!
    Przykro mi, że ten błąd od razu wywołał oskarżenie o cwaniactwo ... trudno, posypuję głowę popiołem.
    wirtualnemedia.pl to bardzo ciekawy serwis, według mnie wcale nie jest konkurencyjny wobec naszego portalu, stanowi cenne źródło informacji na temat stanowiący wąski (ale ważny) wycinek naszego obszaru zainteresowań.

  • KaBe 09.02.2017

    "Użyczyła"? Czy raczej zrobiła to komercyjnie? Język polski w swoim bogactwie, pozwala na precyzyjne nazwanie wszystkiego.

  • wm 08.02.2017

    Dlaczego napisaliście wirtualnapolska.pl a nie wirtualnemedia.pl skąd wzięliście tego newsa oraz to na ich pytanie była odpowiedź. Rozumiem, że nie reklamujecie konkurencji, ale takie cwaniactwo tylko źle się na was odbije (niby pomyłka...). W takim wypadku starajcie się o swoje newsy a nie piszecie coś kto już napisał. Lepiej tworzyć niż kopiować.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.