17.03.2022 / 11:39
StoryEditor

Auchan i Decathlon krytykowane za pozostanie w Rosji. Napisy na sklepach w Gliwicach i Wrocławiu

Sklep Decathlon we Wrocławiu (fot. archiwum)
Niechęć wobec firm, które mimo wojny na Ukrainie, nadal działają w Rosji, przybiera coraz bardziej agresywne formy. Na elewacjach sklepu Auchan w Gliwicach i marketu Decathlon we Wrocławiu pojawiły się graffiti – w pierwszym przypadku jest to napis "Ruskie ruble ważniejsze niż wojna", w drugim zaś na drzwiach namalowano znak "Z", który jest uznawany za symbol rosyjskiej agresji na Ukrainę.

Jak podaje „Gazeta Wyborcza”, Policja potwierdziła, że na elewacji hipermarketu Auchan na os. Waryńskiego w Gliwicach we wtorek pojawił się napis: "Ruskie ruble ważniejsze niż w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2025 / 09:26
StoryEditor
UOKiK sprawdził produkty do spania dla niemowląt. Wyniki kontroli są szokujące – prawie wszystkie miały wady konstrukcyjne
Young woman cradling crying baby daughter on bed, over shoulder view

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zlecił Inspekcji Handlowej kontrolę produktów do spania dla niemowląt – kokonów, śpiworków i koszy Mojżesza. Rodzice powinni być mocno zaniepokojeni, ponieważ jakość prawie wszystkich tych produktów, według oceny ekspertów, zagraża bezpieczeństwu maluszków.

Wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy, Krakowie, Łodzi, Opolu, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu od stycznia do kwietnia 2025 r. sprawdziły na zlecenie UO...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 18:20
StoryEditor
Lidl usuwa wina rosyjskiego oligarchy z półek. Produkty Gancia zniknęły ze sprzedaży
Lidl usuwa wina Gancia z półek. Marka jest powiązana z rosyjskim oligarchą (fot. Paweł Jachowski)

Lidl Polska zdecydował się wycofać ze sprzedaży wina marki Gancia, należącej do rosyjskiego oligarchy Roustama Tariko. Jeszcze niedawno prosecco tego producenta promowane było w gazetkach sieci w sekcji "Włoska elegancja".

Jak poinformował Szymon Krawiec z "Wprost", Lidl Polska usunął z oferty wina marki Gancia. Decyzja ta zapadła po publikacji tygodnika, w której ujawniono, że właścicielem winiar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. październik 2025 23:07