28.12.2018 / 07:24
StoryEditor

Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten: Rok 2018 był jednym z najlepszych w historii grupy

Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten (fot. mat. prasowe)
Rok 2018 Grupa Chorten kończy z liczbą 1427 placówek handlowych korzystających z umów partnerskich, w co także wliczono 105 punktów w formacie dla mniejszych sklepów – Sasanka. Z kolei rok 2017 zamykaliśmy z liczbą 1183 sklepów. To oznacza, że w tym czasie sieć urosła łącznie o ponad 240 placówek. Ekspansja objęła 9 województw: podlaskie, mazowieckie, warmińsko-mazurskie, lubelskie, łódzkie, kujawsko-pomorskie, pomorskie, świętokrzyskie, podkarpackie. W tym roku zarząd powołał ponadto dyrektorów odpowiedzialnych za rozwój województw dolnośląskiego i lubuskiego, którzy z kolei w roku 2019 będą mogli podpisywać pierwsze umowy partnerskie z detalistami z tych regionów.

Najdynamiczniej rozwijającym się odziałem jest centrala, pod zarządem której działa blisko 630 sklepów. Sklepy wpisane w tę strukturę znajdują się głównie na terenie Podlaskiego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 09:45
StoryEditor
Armia Rosji ze stratami. Sieć zamyka swoje sklepy nawet w Moskwie
Armia Rosji ze stratami. Sieć zamyka swoje sklepy nawet w Moskwie (fot. Facebook.com/Sklep Armia Rosji w Niżnym Nowogrodzie)

Zamykane są sklepy marki Armia Rosji. To sieć marki odzieżowej bazująca przez lata na licencji z rosyjskiego MON. Sieć zamyka aż 35 placówek, w tym tę flagową w Moskwie. Czy to koniec sieci?

W artykule przeczytasz:

  • Trwa likwidacja sklepów marki Armia Rosji
  • Sklepy marki Armia Rosji kontrolowane przez Wojentorg
  • Czy sieć będzie się rozwijać czy czeka ją stagnacja?
  • Kłopoty byłego szefa sieci sklepów marki Armia Rosji

Trwa likwidacja sklepów marki Armia Rosji

Jak donoszą The Moscow Times oraz portal mash.ru, właśnie rozpoczęła się likwidacja sklepów marki Armia Rosji ("Армия России"). Jest to rosyjska marka odzieżowa, która łączy w sobie styl casualowy z militarną estetyką. Sieć sklepów należy do koncernu AO Wojentorg (AО "Военторг").

Media moskiewskie wskazują, że sklepy w Moskwie, Petersburgu, Kaliningradzie i Engels już są zamykane. Nawet zdemontowany został szyld ze sklepu flagowego marki Armia Rosji przy bulwarze Nowinskim w Moskwie. Według rosyjskich dziennikarzy, zlikwidowanych zostanie łącznie aż 35 sklepów marki Armia Rosji.

W zamykanych sklepach trwa wyprzedaż asortymentu. Po znacznie niższych cenach sprzedawane są m.in. paski, suche racje żywnościowe, spodnie khaki, ubrania wojskowe oraz sprzęt paramilitarny. Mają zostać zwolnieni także pracownicy tych placówek.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 08:36
StoryEditor
Dyskonty napędzają wzrost sprzedaży serów twarogowych i serków wiejskich w Polsce
Sprzedaż serów twarogowych i serków wiejskich rośnie (fot. Shutterstock)

W okresie od stycznia do maja 2025 r. sprzedano w Polsce o 5 proc. więcej opakowań produktów z kategorii twarogu niż rok wcześniej. Za wzrost ten odpowiadają przede wszystkim dyskonty - tutaj sprzedano o niemal 8 proc. więcej opakowań niż w okresie styczeń-maj 2024 r.

- Podobne wzrosty widzimy także w dłuższej perspektywie, gdy porównamy dane z ostatnich 12 miesięcy do analogicznego okresu rok wcześniej. Sery twarogowe znajdziemy w 8 na 10 ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. wrzesień 2025 04:44