22.03.2017/10:27

Krzysztof Wnęk dyrektorem zarządzającym Groupon w Polsce

Krzysztof Wnęk objął stanowisko dyrektora zarządzającego Groupon w Polsce w lutym 2017 roku. Wnęk ma skoncentrować się na strategicznym rozwoju firmy oraz aktywizacji działań marketingowo-sprzedażowych.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Lutheran Hospital 10.09.2017

    Jestem Doktorem Michaelem Baldwinem z Iowa Luterański Szpital, dałem mi szansę, aby kierownictwo szpitali reklamowało w Internecie, jak pracujemy i że zaczęliśmy od nowa na rok zakupu narządów ludzkich, np. Nerki, jeśli jesteś poza zainteresowani sprzedażą nerki, proszę nie wahaj się skontaktować ze szpitalem pod poniższym adresem e-mail: Szpital w luteranie w Stanach Zjednoczonych jest specjalistą w dziedzinie chirurgii i jako dawca nie ma w tym ryzyka, płacimy dobrą sumę pieniędzy i jesteśmy z siedzibą w Iowa USA.
    I to jest nasz e-mail:
    iowalutheranhospital@gmail.com
    Możesz też się z nami skontaktować na cosapp +1 929 281 1248

  • maria 11.07.2017

    Od trzech m-cy próbuję wyjaśnić z gruponem moją rezerwację w hotelu w Krakowie MK System opłaconą a niewykorzystaną . Cały czas jest problem. Zapłata zainkasowana a usługa nie może dojść do skutku

  • czytelnik 23.03.2017

    Groupon tonie przez swoją bezczelność i nonszalancje w relacjach z partnerami. Nastawienie na własny wynik i absurdalne prowizje zbudowały właściwy wizerunek. Rynek nie zapomina!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.