04.08.2022 / 19:01
StoryEditor

Lancerto uruchomiło nowy serwis internetowy i wstawiło tablety do wszystkich salonów

Sklep odzieżowy Lancerto (Lancerto)
Prace nad nowym portalem odzieżowej marki trwały przez rok. Dziś, jak przekonuje firma, strona internetowa marki skrojona jest na miarę potrzeb oraz oczekiwań nowoczesnych i wymagających klientów segmentu premium. Sklep internetowy lancerto.com notuje blisko 250 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie. Zdecydowana większość z nich korzysta z serwisu z telefonów komórkowych.

- Serwis istniejący od 2016 roku, pomimo dotychczasowych aktualizacji szaty graficznej i funkcjonalności, wymagał poważniejszej metamorfozy. Postawiliśmy sobie nowe cele...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 11:24
StoryEditor
Nie żyje Jan Koral. Jego bracia stworzyli polskiego giganta na rynku lodów, a on miał swój biznes spożywczy
Ciasta i lody przez lata były wizytówką kultowej cukierni w Nowym Sączu (fot. Archiwum)

Choć Jan Koral nie był twarzą ogólnopolskiej marki, jego rola w historii sądeckiego cukiernictwa była kluczowa. To on, jako pierwszy z braci, podjął ryzyko i w czasach PRL-u otworzył cukiernię, która szybko stała się miejscem spotkań mieszkańców i oazą dobrego smaku.

Jak czytamy w lokalnym portalu HaloGorlice.pl.info Jan Koral był “zawsze uśmiechnięty, z pasją opowiadający o recepturach i naturalnych składnikach, wierzył w jakość i tradycję ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 09:02
StoryEditor
Właściciel Żabki zainteresowany gigantem handlu na lotniskach i dworcach! Przejmie firmę prowadzącą 5000 sklepów?
Na zdj. sklep sieci Żabka (fot. Maciej Nowaczyk/mat. prasowe)

CVC Capital Partners - amerykański fundusz, do którego należą m.in. sieć sklepów Żabka oraz Stock Spirits Group - sprawdza możliwość przejęcia jednego z potentatów na rynku handlu duty-free, prowadzącego ponad 5 tys. sklepów i punktów gastronomicznych na ponad 1,2 tys. lotniskach, dworcach i innych tego typu lokalizacjach w 75 krajach.

O sprawie doniosło jako pierwsze Sky News. Podmiotem, którym ma być zainteresowane CVC Capital Partners, jest Avolta - firma, której siedziba mieści się w Szwajcarii i która ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 10:04