19.09.2019/10:23

Leclerc chce mocno rozwinąć ofertę marek własnych Bio Village i Uni Vert

Sieć E.Leclerc chce mocno poszerzyć ofertę produktów Bio Village i Uni Vert, które sieć sprzedaje w swoich polskich sklepach pod marką własną. Ich liczba wzrośnie z 135 do 280 pozycji.

Sieć E.Leclerc oferuje obecnie 129 produktów marki Bio Village, do końca 2019 r. Ich liczba wzrośnie do 230, a do końca 2020 r. o kolejne dwadzieścia, do 250. Przypomnijmy, że produkty Bio Village oznaczone są unijnym logo produkcji ekologicznej, które potwierdza, że producent spełnia wszystkie wymagania Unii Europejskiej w odniesieniu do rolnictwa ekologicznego

Francuski operator rozwija także markę Uni Vert. Jest to ekologiczna chemia gospodarcza marki własnej. Produkty te są oznaczone certyfikatami Ecolabel lub Eccocert. Rok temu w sklepach sieci było jedynie sześć produktu pod tym znakiem, do końca 2019 r. ma ich być 19, a rok później już 30.

Przypomnijmy, że w ciągu ostatnich lat E.Leclerc mocno poszerza m.in. gamy produktów ekologicznych, bezglutenowych, pochodzenia roślinnego, orzechów, kasz i ryżu. Na koniec 2019 r. będzie ich więcej o 61 proc. w stosunku do 2017 r.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.