19.09.2019 / 10:23
StoryEditor

Leclerc chce mocno rozwinąć ofertę marek własnych Bio Village i Uni Vert

Produkty pod marką Bio Village sieci E.Leclerc (E.Leclerc Polska / materiały prasowe)
Sieć E.Leclerc chce mocno poszerzyć ofertę produktów Bio Village i Uni Vert, które sieć sprzedaje w swoich polskich sklepach pod marką własną. Ich liczba wzrośnie z 135 do 280 pozycji.

Sieć E.Leclerc oferuje obecnie 129 produktów marki Bio Village, do końca 2019 r. Ich liczba wzrośnie do 230, a do końca 2020 r. o kolejne dwadzieścia, do 250. Przypomnijmy, że p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2025 / 15:09
StoryEditor
Właściciel wódki Wyborowa planuje zwolnienia, transformację i cięcie kosztów na 1 mld euro! Pernod Ricard musi się ratować w obliczu spadków sprzedaży
Wódki dostępne są w rożnych smakach

Pernod Ricard, właściciel wódki Wyborowa i jeden z największych producentów alkoholi na świecie, w odpowiedzi na spadającą sprzedaż na kluczowych rynkach takich jak Chiny i USA wdraża plan restrukturyzacji. W wyniki producenta uderzyły rosnące koszty, inflacja, obawy konsumentów i wojna celna rozpoczęta przez administrację Donalda Trumpa.

Jaki plan ma Pernod Ricard na przyszłość?

Nowa strategia Pernod Ricard opisana hasłem „Tomorrow 2” zawiera m.in. plan restrukturyzacji, który ma na celu uproszczenie i uspr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 11:56
StoryEditor
Stefan Hoppe, prezes Kaufland Polska: Jesteśmy oblężoną twierdzą na rynku handlowym
Stefan Hoppe, prezes Kaufland Polska (fot. Maciej Nowaczyk)

- Chcemy nie tylko utrzymać obecne udziały, ale je istotnie zwiększać, m.in. rozbudowując sieć naszych sklepów i zwiększając sprzedaż już działających placówe - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Stefan Hoppe, prezes Kaufland Polska.

Jak wyglądają plany inwestycyjne Kauflandu na kolejne lata?

Nasze plany rozwojowe są od wielu lat na dość stabilnym poziomie. Inwestujemy 100 mln euro rocznie. Mamy opra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 00:59