Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

17.09.2015 / 20:50
StoryEditor

Lepszy czas dla mocnych alkoholi

Jesienią i zimą zmieniają się upodobania konsumentów. Lepiej niż w letnich miesiącach sprzedają się wtedy mocne trunki jak wódka czy whisky. Wielu wybiera też likiery ()
Gdy zaczyna się jesień, zwiększa się zainteresowanie konsumentów mocnymi trunkami. Dla sklepów to czas uzupełniania oferty o nowości oraz produkty, których w chłodnym sezonie nie może zabraknąć na półce.

We wrześniu zaczyna się lepsze półrocze dla wódki i mocnych trunków. Sprzedaż zwiększa się z miesiąca na miesiąc, żeby w grudniu nabrać przyspieszenia. Styczeń, który upłynie po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 13:07
StoryEditor
Topaz został franczyzobiorcą innej sieci handlowej! Nietypowy alians polskich firm
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)PSB Mrówka
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)PSB Mrówka
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)PSB Mrówka
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)PSB Mrówka
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)

Prowadząca sieć sklepów spożywczych firma Topaz została... franczyzobiorcą PSB Mrówki. Owocem tej niecodziennej współpracy jest sklep w Siemiatyczach (woj. podlaskie), uruchomiony pod koniec kwietnia.

To dopiero pierwsza Mrówka prowadzona przez Topaz. Zapytaliśmy spożywczą sieć wywodzącą się z Sokołowa Podlaskiego, czy to jednorazowe partnerstwo, czy może początek głębszej w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2025 / 09:18
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Myprice, Dino, Carrefour, Żabka, Biedronka, Michał Kołodziejczak i Eurocash, Chata Polska, Intermarche, wojna cenowa
Tydzień po świętach wielkanocnych nie był dla branży handlowej sezonem ogórkowym (fot. Shutterstock/materiały prasowe)

Ostatni tydzień w handlu zakończyło wpisanie właścicieli sieci sklepów Myprice na polską listę sankcyjną. Branża żyła też wynikami Carrefoura, nową inwestycją Żabki, która dodatkowo postanowiła wejść w gaming, rekordową wyceną Dino, próbą przejęcia ukraińskiej sieci przez Biedronkę. Głośno było także o powstaniu nowej grupy detalicznej z udziałem Chaty Polskiej, a także pomysłach wiceministra rolnictwa Michała Kołodziejczaka na doinwestowanie Eurocashu. A to jeszcze nie wszystko...

1. Właściciele rosyjskiej sieci sklepów Myprice wpisani na polską listę sankcyjną! To efekt naszych artykułów

Cztery miesiące po tym, jak napisaliśmy na portalu wiadomo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 11:52