04.04.2017/09:53

K. Kordulewski, Leroy Merlin: Sklepy stacjonarne staną się centrami relacji z klientami, a sprzedawcy doradcami

4 kwietnia 2017 roku sieć handlowa Leroy Merlin Polska zakończyła wdrożenie platformy cyfrowej Mobility. Tym samym klienci w całej Polsce mogą już za pośrednictwem doradców klienta korzystać z obsługi w sklepach z wykorzystaniem technologii mobilnych. To pierwszy zakrojony na tak szeroką skalę projekt cyfryzacji przedsiębiorstwa handlowego w Europie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.