26.02.2021/12:05

Pluszowe Lewiatanki. Lewiatan idzie śladem Biedronki i Lidla i wprowadza maskotki [TYLKO U NAS]

Od 15 marca w sklepach sieci Lewiatan w całej Polsce będzie można zbierać naklejki, a następnie wymienić je na „Lewiatanki”, pluszowe zabawki dla najmłodszych – dowiedział się portal www.wiadomoscihandlowe.pl.

Zasady akcji są proste: Za każde 30 złotych wydane na zakupy w sklepach sieci Lewiatan otrzymać można jeden znaczek, do wklejenia na specjalnej karcie. Jeżeli wśród zakupów za min. 30 złotych znajdzie się produkt z oferty specjalnej, klient może liczyć na dodatkową naklejkę. Do ostatecznej ceny nie będą wliczane wyroby alkoholowe i tytoniowe oraz papierosy elektroniczne, a także produkty lecznicze, preparaty oraz przedmioty do karmienia niemowląt.

Zebranych 10 znaczków pozwoli na kupienie Lewiatanka w promocyjnej cenie 14,99 zł (cena regularna to 39,99 zł). Do wyboru jest sześć maskotek. To m.in.: lew Olek, papuga Pola, niedźwiedź Maniek, żówica Nelka, lis Rudy oraz żyrafa Beti.

 

Lewiatanki - postaci (fot. Lewiatan Holding)

 

Akcja „Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa” wspierana jest również aplikacją mobilną, w której dostępne będą m.in. kolorowanki 3D, animowane postacie bohaterów oraz porady dnia od Lewiatanków. Za 9,99 zł kupić będzie można też specjalną książkę z quizami, doświadczeniami i grą planszową toczącą się w świecie bohaterów.

Cała akcja potrwa od 15 marca do 6 czerwca lub do wyczerpania się zapasów w danym sklepie.

 

Lewiatanki (fot. materiały własne)

 

To nie pierwsza tego typu akcja prowadzona przez polskie sieci handlowe. Zapoczątkowała ją Biedronka, która stworzyła swój Gang Świeżaków. Później wprowadziła również do sprzedaży Gang Słodziaków. Swoją odpowiedź przygotowała również sieć Lidl, która zaoferowała swoim klientom Lidlaki.

Szczególnie akcja sieci należącej do Jeronimo Martins Polska cieszyła się dużą popularnością. Gang Świeżaków miał swoje trzy edycje. Cała akcja wyszła szeroko poza ramy handlu i stała się swego rodzaju społecznym fenomenem. Nagrany specjalnie dla tej akcji hymn, był swego czasu jednym z najchętniej oglądanych filmów na polskim YouTube. Obecnie ma on 28 mln wyświetleń. Dochodziło nawet do sytuacji kradzieży znaczków przez klientów. Z kolei w przypadku Słodziaków powstał czarny rynek – klienci zaczęli nimi handlować w internecie. Swoje maskotki miały też sieci Spar, Piotr i Paweł oraz Polomarket.

 

Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • Iki 30.03.2021

    Maskotki Lewiatanki fantastyczne! Kolory, jakość warte tej ceny. Książka obłędna

  • Klient 29.03.2021

    Odniose sie do ceny pluszaka z lewiatana za ktory trzeba zaplacic dodatkowe 14.99 choc juz wydano 10× 30złotych co daje 300 zł stanowczo za duzo !!!!!!!!!!!!! Sugeruje zmiane ceny za pluszaka .

  • Jana. 29.03.2021

    Do Krystyna:30 zł.to ty płacisz za zakupy a nie za punkty.Punkty to premia. A te 300 zł to żarcie które i tak kupujesz .

  • Krystyna 18.03.2021

    Na punkty taka maskotka z lewiatana drożej wychodzi .bo 1 punkt to 30 zł.żeby odebrać taką maskotkę za 15 zł z punktami potrzeba 10 punktów a za same punkty wychodzi 300zł a cena w Lewiatanie takiej maskotki to 39.99

  • Broda 93 09.03.2021

    I tak nic nie pobije pluszaków z cherbaty Saga 😂 wspomnienia z dzieciństwa

  • AuchanFan 04.03.2021

    Tesco miało chyba pierwsze Angry Birds :)

  • Nick 26.02.2021

    Redaktor się myli. Przed Biedronką była Żabka z pieskami. Być może któraś sieć była jeszcze przed Żabką.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także