09.08.2016 / 15:06
StoryEditor

Liczba opinii znacząco wpływa na zakupy w internecie

Kupując przez internet zwracamy uwagę na ocenę produktu, wystawioną przez innych (Materiały prasowe)
Na decyzje zakupowe e-klientów wpływ ma łączna ocena produktu, wyrażająca się zazwyczaj poprzez liczbę gwiazdek. Minimalna akceptowalna przez kupujących liczba to 4. Optymalna to przedział od 4.2 do 4.6. Zbyt wysoka liczba gwiazdek staje się niewiarygodna w oczach kupujących – wynika z analizy eStoreMedia.

Firma zajmująca się badaniem rynku e-commerce w Polsce i na świecie podkreśla, że w przypadku produktów, które są znane kupującym, o niskiej wartości i charakteryzujące się szyb...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 11:15
StoryEditor
Zmiany w zarządzie Unimot Paliwa. Poznaliśmy nazwisko nowego prezesa
Stacja paliw AVIA (fot. Materiały Prasowe)

Grupa Unimot poinformowała za pośrednictwem swojej strony internetowej o istotnych zmianach w strukturze zarządczej spółki UNIMOT Paliwa Sp. z o.o. Firma ogłosiła nazwisko nowego Prezesa Zarządu oraz Wiceprezesa Zarządu ds. Handlu.

Z dniem 1 maja 2025 roku funkcję Prezesa Zarządu UNIMOT Paliwa obejmie Przemysław Podgórski, dotychczasowy wiceprezes spółki, menedżer o wysokim autorytecie branżowym i wiel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2025 / 12:25
StoryEditor
Sprawdzili, jakie makarony kupują Polacy. Okazało się, że już 40 proc. oferty sklepów stanowią marki własne
Na zdj. makaron Lubella na półce sklepu we Lwowie (fot. Kachor Valentyna/Shutterstock)

Na sklepowych półkach w 2024 r. znaleźć można było ponad 1,2 tys. pozycji produktowych z kategorii makaronów. Badanie firmy eLeader przeprowadzone w 14 sieciach handlowych wykazało, że w ofercie dominują spaghetti i makarony jajeczne. Choć liderami rynkowymi pozostają marki Lubella i Pol-Mak, to już prawie dwie piąte makaronów dostępnych w sklepach stanowią produkty pod marką własną detalistów.

Z danych Polskiej Izby Makaronu wynika, że w Polsce rocznie produkuje się około 130 tys. ton makaronów. Statystyczny Polak spożywa średnio 5,5 kg tego produktu rocznie. Makaron ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 11:07