15.10.2013/10:47

Lidl, Biedronka i Żabka wydają najwięcej na reklamę

Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną sieci handlowych oraz ich wydatki reklamowe w III kw. br.

Podobnie jak w poprzednim badanym okresie, najwięcej na reklamę wydał Lidl – ponad 75 mln zł, na drugim miejscu znalazła się Biedronka z wydatkami rzędu 32 mln zł, a na trzecim – Żabka z ponad 17 mln zł. Jak wykazały badania, z wymienionych powyżej reklamodawców tylko wydatki poniesione przez Biedronkę przełożyły się na zainteresowanie Internautów – podaje portal mediarun.pl.
Pośród dyskontów również wygrywa Biedronka. Pozytywnie przedstawia się także sytuacja Kauflandu, którego wydatki proporcjonalnie przekładają się na zainteresowanie w sieci. Lidl wydał najwięcej na reklamę, ale też to ich reklam pojawiło się najwięcej w prasie, radio i telewizji. Interesujący jest przypadek Polomarketu, który przy proporcjonalnie wyższych wydatkach na reklamę miał niewielką liczbę emisji – większość wydatków została przeznaczona na reklamę w radiu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.