Lidl, Biedronka i Żabka wydają najwięcej na reklamę
Podobnie jak w poprzednim badanym okresie, najwięcej na reklamę wydał Lidl – ponad 75 mln zł, na drugim miejscu znalazła się Biedronka z wydatkami rzędu 32 mln zł, a na trzecim – Żabka z ponad 17 mln zł. Jak wykazały badania, z wymienionych powyżej reklamodawców tylko wydatki poniesione przez Biedronkę przełożyły się na zainteresowanie Internautów – podaje portal mediarun.pl.
Pośród dyskontów również wygrywa Biedronka. Pozytywnie przedstawia się także sytuacja Kauflandu, którego wydatki proporcjonalnie przekładają się na zainteresowanie w sieci. Lidl wydał najwięcej na reklamę, ale też to ich reklam pojawiło się najwięcej w prasie, radio i telewizji. Interesujący jest przypadek Polomarketu, który przy proporcjonalnie wyższych wydatkach na reklamę miał niewielką liczbę emisji – większość wydatków została przeznaczona na reklamę w radiu.
17