Lidl chce oszczędzić papier i pieniądze
Sieć Lidl przestała wydawać automatycznie paragony w Szwajcarii - zaczęła pytać swoich klientów, czy życzą sobie wydruku. Wedle doniesień "Retail Detail", Lidl sprawdza teraz, czy mógłby wdrożyć rozwiązanie w kolejnych krajach, w których jest obecny.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
27.12.2016
Wszystko zależy od tego kto będzie kontrolował te wszystkie informacje. Jeśli to będzie pod kontrolą ludzi z PISu to na pewno nie będę płacił kartami a gotówką. Wiem, że PIS zawsze może wykorzystać posiadane informacje przeciwko obywatelom
-
27.12.2016
A jak kwestia reklamacji ma wygladac potem bez paragonu czy zwrotu towaru ??? Nikt o tym nie pomyslal.
4