23.12.2016/13:04

Lidl chce oszczędzić papier i pieniądze

Sieć Lidl przestała wydawać automatycznie paragony w Szwajcarii - zaczęła pytać swoich klientów, czy życzą sobie wydruku. Wedle doniesień "Retail Detail", Lidl sprawdza teraz, czy mógłby wdrożyć rozwiązanie w kolejnych krajach, w których jest obecny.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Obywatel 27.12.2016

    Wszystko zależy od tego kto będzie kontrolował te wszystkie informacje. Jeśli to będzie pod kontrolą ludzi z PISu to na pewno nie będę płacił kartami a gotówką. Wiem, że PIS zawsze może wykorzystać posiadane informacje przeciwko obywatelom

  • ja 27.12.2016

    A jak kwestia reklamacji ma wygladac potem bez paragonu czy zwrotu towaru ??? Nikt o tym nie pomyslal.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.