31.07.2020/08:05

Lidl i Kaufland ze świetnymi wynikami! Sprzedaż Grupy Schwarz przekroczyła 110 mld euro

Grupa Schwarz kontynuowała swoją ścieżkę wzrostu w roku obrotowym 2019/2020. Obie sieci detaliczne – Lidl i Kaufland – odnotowały znaczące wzrosty sprzedaży. Szczególnie dobrze poradził sobie Lidl.

Sprzedaż w skali całej grupy wyniosła 113,3 miliarda euro netto. To wzrost o 8,6 procent w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć dyskontów Lidl zwiększyła sprzedaż do 89 miliardów euro, co oznacza wzrost o 9,5 procent rok do roku. Z kolei sprzedaż w sieci hipermarketów Kaufland wzrosła o 4,5 procent, do 23,7 miliarda euro. Te dwa piony detaliczne są aktywne w 33 krajach i mają łącznie ponad 12 500 placówek.

Łączna suma inwestycji utrzymała się na poziomie ubiegłorocznym. Obecnie w grupie pracuje 458 tys. osób.

Dniem bilansowym jest 29 lutego 2020 roku.

Grupa Schwarz, z siedzibą w Neckarsulm w Badenii-Wirtembergii, składa się zasadniczo z dwóch sieci detalicznych Lidl i Kaufland. Oprócz handlu detalicznego, Grupa Schwarz zajmuje się produkcją żywności (Schwarz Produktion) i zarządzaniem recyklingiem (GreenCycle / PreZero) – dlatego może samodzielnie zamykać cykle recyklingu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także