29.08.2018/15:06

Lidl lokuje swoje produkty na kanale „Tasty”

Niemiecka sieć dyskontowa rozpoczęła współpracę z popularnym w mediach społecznościowych kanałem kulinarnym „Tasty”. Lokuje tam swoje produkty, z których twórcy kanału przygotowują konkretne potrawy.

Partnerstwo dotyczy Francji, Wielkiej Brytanii, Niemiec i Włoch. Pierwszy film z produktami Lidla został opublikowany na początku sierpnia. Pokazywał on przepis na przyrządzenie grillowanych ziemniaków z szynką, serem mozzarella i warzywami. Wykorzystano w nich produkty marki własnej Lidla, na końcu filmu pojawia się też logo niemieckiego dyskontera. Kolejne filmy mają ukazać się we wrześniu i grudniu.

Kanał „Tasty” należy do amerykańskiej korporacji BuzzFeed. Jego stronę w serwisie Facebook obserwuje blisko 95 mln osób.  

Lidl to jedna z największych sieci dyskontów na świecie, swoje sklepy ma w blisko 30 krajach świata, przede wszystkim w Europie, ale także w Stanach Zjednoczonych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.