05.03.2020/08:04

Lidl ma nową odpowiedź na biedronkowe słodziaki. Rozda klientom... Lidlozaury

Dyskonter wprowadza do oferty zabawki dla dzieci. Podobnie, Aby je dostać, należy kupić co najmniej jedno warzywo lub owoc Czy „lidlozaury” napędzą klientów popularnej sieci sklepów?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Orginal 05.03.2020

    To nic odkrywczego

    https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/polozaury-rusza-nowa-akcja-lojalnosciowa-sieci-pol,60964

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.