06.11.2020/12:16

Lidl, Media Expert i Euro RTV AGD w czołówce firm z największymi wydatkami na reklamę

Na reklamę w mediach w pierwszych trzech kwartałach roku firmy przeznaczyły 23,9 mld zł netto – wynika z danych Kantar. Oznacza to spadek wydatków tego typu o 4,3 proc. Są jednak firmy, które środków na promocję nie obcięły, a wręcz przeciwnie – zwiększyły je. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także