17.07.2023 / 08:27
StoryEditor

Lidl odpowiada na akcję Biedronki, obniża ceny większej liczby produktów niż konkurent

Na zdj. sklep sieci Lidl (fot. mat. prasowe)
W odwiecznej rywalizacji Biedronki z Lidlem... nic się nie zmienia. Kilka dni po tym, jak pierwsza ze wspomnianych sieci obniżyła ceny regularne 60 produktów, druga odpowiedziała zmniejszeniem cen 100 artykułów dostępnych na sklepowych półkach.

"100 produktów taniej, dlatego zakupy robię w Lidlu" - pod takim hasłem ruszyła akcja wicelidera handlu FMCG w Polsce. Niższe ceny w Lidlu obowiązują od piątku 14 lipca....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 16:30
StoryEditor
JD.com przygotowuje europejską ofensywę. Ochama przechodzi rebranding
JD.com zmienia Ochama na Joybuy i szykuje ekspansję w Europie (Ochama)

JD.com, jedna z największych chińskich platform e‑commerce, przeprowadza rebranding swojej europejskiej platformy Ochama, zmieniając jej nazwę na Joybuy, tak jak już funkcjonuje to w Wielkiej Brytanii. Ta zmiana to element przygotowań do zwiększenia obecności marki na rynku europejskim, gdzie firma planuje działać zarówno online, jak i stacjonarnie.

Ochama to platforma uruchomiona przez JD.com pod koniec 2021 roku, która oferuje model hybrydowy – łączący sklep online z możliwością odbioru zakupów w punktach stacjonarnych, m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 09:36
StoryEditor
Ministerstwo Finansów utrzyma podatek od sprzedaży detalicznej. A co ze sprzedażą internetową i franczyzową?
Rząd Donalda Tuska nie zlikwiduje podatku handlowego (fot. Shutterstock)

Ministerstwo Finansów uznaje za zasadne utrzymanie podatku od sprzedaży detalicznej. Ewaluacja ex-post przepisów wprowadzających tę daninę wykazała jej "fiskalne walory". Urząd rozważa pewne zmiany w regulacjach, dotyczące m.in. sprzedaży internetowej oraz sprzedaży sieciowej i franczyzowej.

Jak podaje Ministerstwo Finansów, "wyniki ewaluacji ex-post przepisów ustawy wskazują, że zasadnym jest utrzymanie co do zasady obecnie obowiązującego stanu prawnego ustawy z d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 02:05