26.05.2017/15:28

Lidl otwiera sklep internetowy na platformie należącej do Alibaby

Sieć Lidl uruchomiła własny e-sklep na platformie internetowej Tmall Global, należącej do chińskiego potentata Alibaby. Tym samym niemiecki dyskonter podążył śladem innych firm handlowych ze świata zachodniego, które wcześniej uczyniły podobny krok.

W ofercie e-sklepu Lidla znaleźć można produkty pod marką własną detalisty. Jak zauważa "Retail Detail", marki kojarzone z Europą zwykle są bardzo popularne w Chinach, więc nie powinno dziwić, że Lidl postawił na widoczność swoich brandów takich jak Combino, Bellarom czy Sondey. Na ten moment za pośrednictwem platformy Alibaby Lidl sprzedawać będzie głównie płatki zbożowe suchą żywność.

Do chińskich konsumentów produkty Lidla wysyłane będą z Niemiec, po drodze trafiając do Hong Kongu. Dla porównania, inny niemiecki dyskonter, Aldi, artykuły sprzedawane poprzez platformę Tmall Global importuje z Australii.

Czytaj więcej na "Retail Detail".

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • lOGISTYKA 20.02.2018

    Przydałoby się stworzenie alternatywy dla allegro, własny sklep internetowy, to dobry kierunek w przeciwieństwie do sprzedaży tylko na allegro, niby istnieje świstak i ebay, ale stanowią one margines. Allegro jest coraz droższe i nadal mało przyjazne dla kupujących. Jak już zakłądać nowy e-sklep to najlepiej z zewnętrzną obsługą logistyczną np. (treść niezgodna z regulaminem forum została usunięta przez moderatora). Dzięki takiemu rozwiązaniu nie musimy posiadać magazynu, obsługi magazynu ani żadnej wiedzy dotyczącej wysyłek, nasza praca sprowadza się do obsługi strony swojego sklepu oraz promocji.

  • Karol 29.05.2017

    A to na polskich platformach nie można?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.