Lidl Plus wyszedł z fazy testów. Sieć udostępniła polskim klientom program lojalnościowy
Program lojalnościowy Lidl Plus, o którego testach pisaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl już miesiąc temu, wyszedł z fazy wewnętrznych testów i został udostępniony klientom wszystkich sklepów w Polsce.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
3 komentarze
-
01.04.2019
jest tak na wysokim poziomie że klient pada na pysk z uwagi na wkurwienie. przykład - dziś 1.04 zakup dwóch produktów z aktywnymi kuponami (banany i mleko) - na kasie policzone po standardowej cenie i tak jest na e-rachunku. sama aplikacja twierdzi że kupony nie zostały wykorzystane z uwagi na brak zakupu produktu objętego kupnem. śmiech
-
01.04.2019
Aplikacja jest naprawdę na wysokim poziomie. A jeśli chodzi o dane osobowe to kto ich nie chce tyle wszyscy. Ale kto powiedział że podasz prawdziwe i wszystko ja wszystkiego nie wypelnilem i też poszło. Ale w porównaniu z innymi sklepami to jest aplikacja naprawdę rozwinięta.
-
01.04.2019
A po co Lidlowi tyle danych osobowych: imię nazwisko, data urodzenia, ulubiony sklep, płeć, telefon, adres zamieszkania?! Nie, dziękuję za taki program lojalnościowy.
7