01.04.2019/10:19

Lidl Plus wyszedł z fazy testów. Sieć udostępniła polskim klientom program lojalnościowy

Program lojalnościowy Lidl Plus, o którego testach pisaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl już miesiąc temu, wyszedł z fazy wewnętrznych testów i został udostępniony klientom wszystkich sklepów w Polsce.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • hph 01.04.2019

    jest tak na wysokim poziomie że klient pada na pysk z uwagi na wkurwienie. przykład - dziś 1.04 zakup dwóch produktów z aktywnymi kuponami (banany i mleko) - na kasie policzone po standardowej cenie i tak jest na e-rachunku. sama aplikacja twierdzi że kupony nie zostały wykorzystane z uwagi na brak zakupu produktu objętego kupnem. śmiech

  • Gregory 01.04.2019

    Aplikacja jest naprawdę na wysokim poziomie. A jeśli chodzi o dane osobowe to kto ich nie chce tyle wszyscy. Ale kto powiedział że podasz prawdziwe i wszystko ja wszystkiego nie wypelnilem i też poszło. Ale w porównaniu z innymi sklepami to jest aplikacja naprawdę rozwinięta.

  • millennials 01.04.2019

    A po co Lidlowi tyle danych osobowych: imię nazwisko, data urodzenia, ulubiony sklep, płeć, telefon, adres zamieszkania?! Nie, dziękuję za taki program lojalnościowy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.