Lidl postara się przekonać klientów do gazetek elektronicznych
Sieć handlowa Lidl Polska będzie starała się przekonać swoich klientów do elektronicznych gazetek zamiast papierowych. Właśnie ruszyła promocja tego pomysłu, nagłaśniana hasłami zachęcającymi do troski o środowisko.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1 komentarz
-
02.02.2022
Gazetki niby wiele papieru zużywają, a wystarczy kupić pudełko ze słodyczami np. rurkami waflowymi w czekoladzie: słodycze w plastiku, owinięte plastikiem i do tego karton. Albo ciastka markizy zapakowane w osobne małe foliowe opakowania i dodatkowo wszystko zapakowane wkarton. Zacznijcie od zbędnych opakowań a nie od gazetek...
13