Lidl postara się przekonać klientów do gazetek elektronicznych
Sieć handlowa Lidl Polska będzie starała się przekonać swoich klientów do elektronicznych gazetek zamiast papierowych. Właśnie ruszyła promocja tego pomysłu, nagłaśniana hasłami zachęcającymi do troski o środowisko.
Pozostało jeszcze 81% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
02.02.2022
Gazetki niby wiele papieru zużywają, a wystarczy kupić pudełko ze słodyczami np. rurkami waflowymi w czekoladzie: słodycze w plastiku, owinięte plastikiem i do tego karton. Albo ciastka markizy zapakowane w osobne małe foliowe opakowania i dodatkowo wszystko zapakowane wkarton. Zacznijcie od zbędnych opakowań a nie od gazetek...
11