02.02.2022/15:37

Lidl postara się przekonać klientów do gazetek elektronicznych

Sieć handlowa Lidl Polska będzie starała się przekonać swoich klientów do elektronicznych gazetek zamiast papierowych. Właśnie ruszyła promocja tego pomysłu, nagłaśniana hasłami zachęcającymi do troski o środowisko.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • spostrzegawczy klient LIDLA 02.02.2022

    Gazetki niby wiele papieru zużywają, a wystarczy kupić pudełko ze słodyczami np. rurkami waflowymi w czekoladzie: słodycze w plastiku, owinięte plastikiem i do tego karton. Albo ciastka markizy zapakowane w osobne małe foliowe opakowania i dodatkowo wszystko zapakowane wkarton. Zacznijcie od zbędnych opakowań a nie od gazetek...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także