08.12.2019/09:08

Lidl rozpoczyna współpracę z Christiną Aguilerą

Najpierw Heidi Klum, teraz Christina Aguilera. Sieć Lidl rozpoczyna współpracę z kolejną gwiazdą showbusinessu. Wkrótce do sprzedaży w sklepach dyskontera, również w Polsce, trafi linia produktów do stylizacji włosów, zaprojektowana wspólnie z amerykańską piosenkarką.

"Wystylizuj się jak gwiazda" - pod takim hasłem promowane będą produkty Lidla sygnowane nazwiskiem Aguilery. Począwszy od poniedziałku 9 grudnia, klienci Lidla będą mogli nabyć wielofunkcyjny zestaw do stylizacji włosów, falownicę, prostownicę z wyświetlaczem LED, suszarkę, lokówkosuszarkę z jonizacją, czy szczotkę do włosów (różne rodzaje).

Kolekcja przygotowana we współpracy z Christiną Aguilerą będzie dostępna zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i w sklepie internetowym Lidla. Najtańsze produkty z linii będzie można nabyć za 9,99 zł, a najdroższy towar wyceniono na 99 zł.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Andy 08.12.2019

    Co roku na święta jest dokładnie to samo. Lidl nie popisał się niczym szczególnym.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.