17.10.2021 / 06:13
StoryEditor

Lidl wejdzie na Ukrainę. Niemiecki dyskonter coraz śmielej rozpycha się w Europie

Sklep sieci Lidl (fot. Carla Isabel A Nascimento / Shutterstock.com)
Grupa Schwarz, właściciel sieci Lidl i Kaufland jest zainteresowana pojawieniem się rynku ukraińskim. Łatwo mu jednak na nim zaistnieć nie będzie ponieważ dużą konkurencję stanowić może dla niego tamtejsza dyskontowa sieć ATB.  

Jak donosi Lebensmittel Zeitung, do wejścia na Ukrainę sieć Lidl skłaniają dwucyfrowy wzrost tamtejszego rynku i postępująca konsolidacja, czyli dokładnie to samo, co w 2002 r. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2024 / 12:19
StoryEditor
Najsilniejsze marki sieci handlowych w Polsce. Sprawdź, jaka firma prześcignęła Lidla i Biedronkę
Drogeryjny Rossmann to najsilniejsza marka sieci detalicznej według YouGov (fot. Shutterstock)
Nie Lidl (drugie miejsce) i nie Biedronka (trzecia pozycja), lecz Rossmann zwyciężył w badaniu najsilniejszych marek sieci handlowych autorstwa agencji Inquiry. Autorzy badania tłumaczą, że pozycja w rankingu jest "całkowitej kondycji marki obliczonej z następujących wskaźników: ogólnej opinii, jakości, wartości, satysfakcji, rekomendacji i reputacji".

Kto uplasował się za podium? Czwarte miejsce w rankingu Inquiry zajęła sieć Ikea, a na piątej pozycji wylądował Empik. Miejsca 6-10 zajęły takie marki, jak (kolejno): ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 14:29
StoryEditor
Ruszył dubeltowy koncept – market alkoholowy Groszek z barem Subway. Połączone placówki czynne są całodobowo
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwoliniefot. Modern Expo
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwoliniefot. Modern Expo
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwoliniefot. Modern Expo
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwoliniefot. Modern Expo
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Paweł Pałysa, właściciel firmy Maximus, która prowadzi sklepy alkoholowe i spożywcze pod szyldem Groszek, uruchomił w Garwolinie pod Warszawą unikalny koncept sklepu, w którym połączył ofertę marketu z alkoholem oraz punktu gastronomicznego Subway, prowadzonego przez osobny podmiot. Obie placówki funkcjonują na wspólnej sali sprzedaży.

Obiekt o łącznej powierzchni sprzedaży ok. 180 mkw. zajmuje market alkoholowy, działający pod szyldem sieci Groszek, rozwijanej przez Grupę Eurocash, a także bar operuj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 16:35