30.01.2020/09:26

Lidl rozwija w Londynie koncept obiektów handlowo-mieszkalnych

Brytyjski oddział Lidla testuje nowy koncept obiektów, w których część powierzchni zajmują markety, a reszta przeznaczona jest na apartamenty lub instytucje służące lokalnej społeczności. Detalista chce w ten sposób uzyskać dostęp do mniejszych dzielnic mieszkalnych Londynu.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.