Lidl ruszył z nową odsłoną kampanii wizerunkowej
Sieć Lidl wystartowała z nową odsłoną kampanii wizerunkowej "Więcej na radość z życia". Firma chce pokazać, jak wygląda "od kuchni" praca w jej sklepach.
- Na starcie kampanii, wiosną ubiegłego roku, poznaliśmy klientów sieci, którzy pokazywali swoje ulubione produkty i wyjaśniali, dlaczego cenią sobie zakupy w Lidlu. Jesienią sieć przedstawiła swoich pracowników, którzy opowiadali o swojej pracy w Lidlu. Z kolei teraz przyszła pora na pokazanie kulis funkcjonowania sklepów Lidl oraz całego doświadczenia związanego z zakupami - tłumaczy Lidl w komunikacie.
W nowych spotach i materiałach graficznych wybrzmiewają hasła takie jak "Lidlowi się ufa", "W Lidlu jest świeżo", czy "W Lidlu jest czysto". Lidl chce przekazać klientom - a także potencjalnym pracownikom - to, co uznaje za "ciekawostki" związane z działalnością firmy.
- Czy wiesz, że alejki w Lidlu są myte nawet 10 razy dziennie? A czy wiesz, że codziennie rano sprzątane jest całe otoczenie sklepu, a w okresie letnim rośliny podlewane są nawet kilka razy dziennie? Pracownicy Lidla o czystość w sklepach dbają codziennie, ale czy wiesz, że dwa razy do roku każdy sklep przechodzi generalne sprzątanie? - to przykłady informacji, jakie zamierza prezentować Lidl. Opowie o nich Mateusz Kocik, zastępca managera sklepu.
Z kolei Michał Heberle, pracujący w Lidlu od 17 lat, opowie o tym, w jaki sposób budowane są nowe placówki Lidla. - Można powiedzieć, że teraz grzejemy sobie Lidla lodówkami - mówi Heberle, odnosząc się do energooszczędnych rozwiązań zastosowanych w sklepach sieci, a także odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych.
W spotach wystąpią także Paweł Stachowiak, dyrektor ds. zakupów w Lidlu (który opowie o tym, iż w minionym roku sieć wprowadziła na rynek ponad 600 nowych produktów), oraz Agnieszka Robakowska, manager sklepu, pracująca w Lidlu od ośmiu lat (ona z kolei opowie o codziennych dostawach produktów, a także kontrolach świeżości owoców i warzyw, które - jak utrzymuje Lidl - odbywają się 12 razy dziennie).
10 komentarzy
-
30.01.2019
Witam wszystkich nigdy nie kupujcie w LIDLU narzędzi na baterie moja wkrętarka Akumulatorowa niema siły wkręcać wkrętów Pomimo że jest na gwarancji Serwis Jak i sklep LIDL twierdzą że wkrętarka jest dobra
-
12.01.2019
Kiedy będą dostępne przy kasach torby z bawełny? Wszędzie plastikowe! Wszędzie plastik!
-
11.01.2019
Kontrola świeżości 2 razy dziennie? Ciekawe, bo ostatnio wróciłem do domu z lidla pustym autem, bo stwierdziłem, że tak marnych, starych, zeschnietych i zwiedlych warzyw i owoców nikt nie będzie chciał zjeść.
-
11.01.2019
Wy lepiej zamiast tej szopki wprowadzcie opakowania biodegradowalne bo ja sam po jednych zakupach mam pol kosza plastikowego g...a z tylko warzyw i owocow.
-
10.01.2019
Niech dodadzą "U nas w alejkach przejdziesz z 2 osobami ramie w ramie", "U nas wyjścia ewakuacyjne nie są zawalone paletami", "U nas ceny są takie jak na cenówkach". A biedronka na odwrót, "Palety, regały, wózki z promocjami, kosze aż po sufit", "Po co komu wyjścia ewakuacyjne? Tam będą pampersy", "Cenowa loteria, nigdy nie wiesz ile płacisz".
-
10.01.2019
Ale te zielome koszte to kurka sa tak uwalone ze oststnio czyste byly po wyjsciu z fabryki.....
-
10.01.2019
ha ha mega sciema ... juz raz jeden dostawca pokazał jak jest (nielegalny pracownik który uległ wypadkowi)
wiec u Lidla jest och i ach w sklepach na pokaz gdzie przyjedzie prezes na wizytacje
na forach pisza ze to obóz pracy jest -
10.01.2019
Sami dyrektorzy, kierownicy i menadżerzy, a ja bym chciał posłuchać co do powiedzenia mają szeregowi pracownicy. Jeżeli nawet zobaczymy to w reklamie to będzie to po prostu zwykła ustawka. Prawdziwych opinii trzeba poszukać na różnych forach i już widać jak 'wspaniałym' oboz... ekhm ... znaczy się pracodawcą jest LIdl.
-
10.01.2019
Lidl mógłby swoje marki Biedronka z markami jak Kraina Wędlin, Mleczna Dolina, Słodka Łyżeczka ma plus nad lidlowymi nazwami: Pikok, Pilos, Freshona, Alesto, Lord Nelson, Bellarom, Gelatelli, Milbona, etc.
-
10.01.2019
Super! Zarazem samemu można się przekonać że tak właśnie jest w sklepach Lidl - nawet jak nie zawsze wszystko jest i będzie w porządku. Podobny artykuł powinien specjalnie pojawić się tutaj na temat Biedronki - tylko że zarządzający tym czymś nie zrobią tego i nie będą się przyznawać, że w Biedronce wszystko jest odwrotnie - czyli w "Biedronce jest brudno" - czyli zawsze i to w większości ich wszystkich sklepach. W "Biedronce jest wolno" - niestety często tak jest oraz ich małe brzydkie paskudne kasy. Dalej czyli "Biedronkę buduje się nie eko" - wszyscy widzą i mogą zauważyć jak brzydkie, małe i paskudne są sklepy Biedronka budowane tak aby wszystko było jak najtaniej - wcale tutaj nie zmyślam w tej sprawie... "Biedronce się nie ufa" - czyli też to się potwierdza gdyż większość tego co sprzedają nadaje się do wyrzucenia lub na straty jako produkty marnej jakości, śmieciowe...
13