10.01.2019/11:44

Lidl ruszył z nową odsłoną kampanii wizerunkowej

Sieć Lidl wystartowała z nową odsłoną kampanii wizerunkowej "Więcej na radość z życia". Firma chce pokazać, jak wygląda "od kuchni" praca w jej sklepach.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

10 komentarzy

  • Sławomir 30.01.2019

    Witam wszystkich nigdy nie kupujcie w LIDLU narzędzi na baterie moja wkrętarka Akumulatorowa niema siły wkręcać wkrętów Pomimo że jest na gwarancji Serwis Jak i sklep LIDL twierdzą że wkrętarka jest dobra

  • klient millenials 12.01.2019

    Kiedy będą dostępne przy kasach torby z bawełny? Wszędzie plastikowe! Wszędzie plastik!

  • Aqqa 11.01.2019

    Kontrola świeżości 2 razy dziennie? Ciekawe, bo ostatnio wróciłem do domu z lidla pustym autem, bo stwierdziłem, że tak marnych, starych, zeschnietych i zwiedlych warzyw i owoców nikt nie będzie chciał zjeść.

  • Tomek kliend Lidla 11.01.2019

    Wy lepiej zamiast tej szopki wprowadzcie opakowania biodegradowalne bo ja sam po jednych zakupach mam pol kosza plastikowego g...a z tylko warzyw i owocow.

  • hadessik 10.01.2019

    Niech dodadzą "U nas w alejkach przejdziesz z 2 osobami ramie w ramie", "U nas wyjścia ewakuacyjne nie są zawalone paletami", "U nas ceny są takie jak na cenówkach". A biedronka na odwrót, "Palety, regały, wózki z promocjami, kosze aż po sufit", "Po co komu wyjścia ewakuacyjne? Tam będą pampersy", "Cenowa loteria, nigdy nie wiesz ile płacisz".

  • Hhhh 10.01.2019

    Ale te zielome koszte to kurka sa tak uwalone ze oststnio czyste byly po wyjsciu z fabryki.....

  • robs 10.01.2019

    ha ha mega sciema ... juz raz jeden dostawca pokazał jak jest (nielegalny pracownik który uległ wypadkowi)
    wiec u Lidla jest och i ach w sklepach na pokaz gdzie przyjedzie prezes na wizytacje
    na forach pisza ze to obóz pracy jest

  • Bel 10.01.2019

    Sami dyrektorzy, kierownicy i menadżerzy, a ja bym chciał posłuchać co do powiedzenia mają szeregowi pracownicy. Jeżeli nawet zobaczymy to w reklamie to będzie to po prostu zwykła ustawka. Prawdziwych opinii trzeba poszukać na różnych forach i już widać jak 'wspaniałym' oboz... ekhm ... znaczy się pracodawcą jest LIdl.

  • klient tesco 10.01.2019

    Lidl mógłby swoje marki Biedronka z markami jak Kraina Wędlin, Mleczna Dolina, Słodka Łyżeczka ma plus nad lidlowymi nazwami: Pikok, Pilos, Freshona, Alesto, Lord Nelson, Bellarom, Gelatelli, Milbona, etc.

  • zatem teraz trzeba dalej porównać to z biedronką 10.01.2019

    Super! Zarazem samemu można się przekonać że tak właśnie jest w sklepach Lidl - nawet jak nie zawsze wszystko jest i będzie w porządku. Podobny artykuł powinien specjalnie pojawić się tutaj na temat Biedronki - tylko że zarządzający tym czymś nie zrobią tego i nie będą się przyznawać, że w Biedronce wszystko jest odwrotnie - czyli w "Biedronce jest brudno" - czyli zawsze i to w większości ich wszystkich sklepach. W "Biedronce jest wolno" - niestety często tak jest oraz ich małe brzydkie paskudne kasy. Dalej czyli "Biedronkę buduje się nie eko" - wszyscy widzą i mogą zauważyć jak brzydkie, małe i paskudne są sklepy Biedronka budowane tak aby wszystko było jak najtaniej - wcale tutaj nie zmyślam w tej sprawie... "Biedronce się nie ufa" - czyli też to się potwierdza gdyż większość tego co sprzedają nadaje się do wyrzucenia lub na straty jako produkty marnej jakości, śmieciowe...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.