10.01.2019/11:44

Lidl ruszył z nową odsłoną kampanii wizerunkowej

Sieć Lidl wystartowała z nową odsłoną kampanii wizerunkowej "Więcej na radość z życia". Firma chce pokazać, jak wygląda "od kuchni" praca w jej sklepach.

- Na starcie kampanii, wiosną ubiegłego roku, poznaliśmy klientów sieci, którzy pokazywali swoje ulubione produkty i wyjaśniali, dlaczego cenią sobie zakupy w Lidlu. Jesienią sieć przedstawiła swoich pracowników, którzy opowiadali o swojej pracy w Lidlu. Z kolei teraz przyszła pora na pokazanie kulis funkcjonowania sklepów Lidl oraz całego doświadczenia związanego z zakupami - tłumaczy Lidl w komunikacie.

W nowych spotach i materiałach graficznych wybrzmiewają hasła takie jak "Lidlowi się ufa", "W Lidlu jest świeżo", czy "W Lidlu jest czysto". Lidl chce przekazać klientom - a także potencjalnym pracownikom - to, co uznaje za "ciekawostki" związane z działalnością firmy.

- Czy wiesz, że alejki w Lidlu są myte nawet 10 razy dziennie? A czy wiesz, że codziennie rano sprzątane jest całe otoczenie sklepu, a w okresie letnim rośliny podlewane są nawet kilka razy dziennie? Pracownicy Lidla o czystość w sklepach dbają codziennie, ale czy wiesz, że dwa razy do roku każdy sklep przechodzi generalne sprzątanie? - to przykłady informacji, jakie zamierza prezentować Lidl. Opowie o nich Mateusz Kocik, zastępca managera sklepu.

Z kolei Michał Heberle, pracujący w Lidlu od 17 lat, opowie o tym, w jaki sposób budowane są nowe placówki Lidla. - Można powiedzieć, że teraz grzejemy sobie Lidla lodówkami - mówi Heberle, odnosząc się do energooszczędnych rozwiązań zastosowanych w sklepach sieci, a także odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych.

W spotach wystąpią także Paweł Stachowiak, dyrektor ds. zakupów w Lidlu (który opowie o tym, iż w minionym roku sieć wprowadziła na rynek ponad 600 nowych produktów), oraz Agnieszka Robakowska, manager sklepu, pracująca w Lidlu od ośmiu lat (ona z kolei opowie o codziennych dostawach produktów, a także kontrolach świeżości owoców i warzyw, które - jak utrzymuje Lidl - odbywają się 12 razy dziennie).

Dodaj komentarz

10 komentarzy

  • Sławomir 30.01.2019

    Witam wszystkich nigdy nie kupujcie w LIDLU narzędzi na baterie moja wkrętarka Akumulatorowa niema siły wkręcać wkrętów Pomimo że jest na gwarancji Serwis Jak i sklep LIDL twierdzą że wkrętarka jest dobra

  • klient millenials 12.01.2019

    Kiedy będą dostępne przy kasach torby z bawełny? Wszędzie plastikowe! Wszędzie plastik!

  • Aqqa 11.01.2019

    Kontrola świeżości 2 razy dziennie? Ciekawe, bo ostatnio wróciłem do domu z lidla pustym autem, bo stwierdziłem, że tak marnych, starych, zeschnietych i zwiedlych warzyw i owoców nikt nie będzie chciał zjeść.

  • Tomek kliend Lidla 11.01.2019

    Wy lepiej zamiast tej szopki wprowadzcie opakowania biodegradowalne bo ja sam po jednych zakupach mam pol kosza plastikowego g...a z tylko warzyw i owocow.

  • hadessik 10.01.2019

    Niech dodadzą "U nas w alejkach przejdziesz z 2 osobami ramie w ramie", "U nas wyjścia ewakuacyjne nie są zawalone paletami", "U nas ceny są takie jak na cenówkach". A biedronka na odwrót, "Palety, regały, wózki z promocjami, kosze aż po sufit", "Po co komu wyjścia ewakuacyjne? Tam będą pampersy", "Cenowa loteria, nigdy nie wiesz ile płacisz".

  • Hhhh 10.01.2019

    Ale te zielome koszte to kurka sa tak uwalone ze oststnio czyste byly po wyjsciu z fabryki.....

  • robs 10.01.2019

    ha ha mega sciema ... juz raz jeden dostawca pokazał jak jest (nielegalny pracownik który uległ wypadkowi)
    wiec u Lidla jest och i ach w sklepach na pokaz gdzie przyjedzie prezes na wizytacje
    na forach pisza ze to obóz pracy jest

  • Bel 10.01.2019

    Sami dyrektorzy, kierownicy i menadżerzy, a ja bym chciał posłuchać co do powiedzenia mają szeregowi pracownicy. Jeżeli nawet zobaczymy to w reklamie to będzie to po prostu zwykła ustawka. Prawdziwych opinii trzeba poszukać na różnych forach i już widać jak 'wspaniałym' oboz... ekhm ... znaczy się pracodawcą jest LIdl.

  • klient tesco 10.01.2019

    Lidl mógłby swoje marki Biedronka z markami jak Kraina Wędlin, Mleczna Dolina, Słodka Łyżeczka ma plus nad lidlowymi nazwami: Pikok, Pilos, Freshona, Alesto, Lord Nelson, Bellarom, Gelatelli, Milbona, etc.

  • zatem teraz trzeba dalej porównać to z biedronką 10.01.2019

    Super! Zarazem samemu można się przekonać że tak właśnie jest w sklepach Lidl - nawet jak nie zawsze wszystko jest i będzie w porządku. Podobny artykuł powinien specjalnie pojawić się tutaj na temat Biedronki - tylko że zarządzający tym czymś nie zrobią tego i nie będą się przyznawać, że w Biedronce wszystko jest odwrotnie - czyli w "Biedronce jest brudno" - czyli zawsze i to w większości ich wszystkich sklepach. W "Biedronce jest wolno" - niestety często tak jest oraz ich małe brzydkie paskudne kasy. Dalej czyli "Biedronkę buduje się nie eko" - wszyscy widzą i mogą zauważyć jak brzydkie, małe i paskudne są sklepy Biedronka budowane tak aby wszystko było jak najtaniej - wcale tutaj nie zmyślam w tej sprawie... "Biedronce się nie ufa" - czyli też to się potwierdza gdyż większość tego co sprzedają nadaje się do wyrzucenia lub na straty jako produkty marnej jakości, śmieciowe...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.