20.11.2017 / 11:54
StoryEditor

Lidl w Czarny Piątek będzie kusił tanimi smartfonami

Już w najbliższy piątek do sieci sklepów Lidl trafi smartfon Gigaset GS160. Popularny dyskont najprawdopodobniej chce w ten sposób rywalizować z Biedronką i urządzeniami marki myPhone – podaje serwis instalki.pl.

Specjaliści z serwisu instalki.pl oceniają, że dyskontowe smartfony zazwyczaj nie odznaczają się zaawansowaną specyfikacją, jednak niekiedy oferty prezentowane przez Biedronkę m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 69% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 13:00
StoryEditor
Zwiększenie sprzedaży dla pokolenia Z jest możliwe. Co o tym decyduje? [WYWIAD]
Zwiększenie sprzedaży dla pokolenia Z jest możliwe. Wywiad z Marcinem Piotrowskim z savi marketing

– Wszystkie brandy muszą mierzyć się z wyzwaniem, jakim jest wejście na rynek nowego pokolenia. A to oznacza, że niejako na nowo muszą odnaleźć się w otoczeniu potrzeb konsumentów. Muszą także na nowo odnaleźć skuteczny sposób komunikowania się z tą grupą. Tak jak obecnie z pokoleniem Zetek – mówi Marcin Piotrowski z savi marketing

Z Marcinem Piotrowskim, Commercial Directorem w savi marketing, rozmawiamy o tym, jak skutecznie prowadzić kampanie marketingowe do pokolenia Z i w jaki sposób zwiększać spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2025 / 18:46
StoryEditor
Wojna cenowa wykrwawia sieci. Lidl i inni gracze próbują wyrwać się ze spirali promocji
Sieci handlowe działające w Polsce próbują małymi krokami wycofywać się z wojny cenowej - uważa Robert Pernak, dyrektor w firmie Simon-Kucher (grafika: Patryk Makowski, Gemini)

Do wojny cenowej bardzo łatwo przystąpić, ale bardzo trudno się z niej wycofać. Robert Pernak, ekspert ds. zarządzania cenami i dyrektor w firmie Simon-Kucher zauważa sygnały zwiastujące, że sieci handlowe, małymi krokami próbują uwolnić się ze spirali promocji, którą same nakręciły. Pytanie tylko, czy klienci są gotowi na zmianę reguł gry.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Dlaczego wojna cenowa, choć łatwa do rozpoczęcia, jest tak trudna do zakończenia?
  • Jakie są konsekwencje długotrwałej i agresywnej wojny n...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2025 20:55