27.12.2016/07:21

Lidl wietrzy półki. Promocje na koniec roku sięgają 70 proc.

Sieć Lidl w środę 28 grudnia br. wystartuje z akcją "Wietrzenie półek na koniec roku". Promocję, w ramach której obniżki cen sięgną 70 proc., dyskonter zaczął reklamować na kilka dni przed świętami.

Najnowsza promocja Lidla obejmie asortyment przemysłowy m.in. z takich kategorii, jak odzież, pościel, AGD czy narzędzia. Sieć nie podaje daty końcowej akcji - promocja ma trwać do wyczerpania zapasów.

Kampanię reklamową w telewizji, internecie i poprzez materiały BTL z okazji nowej promocji przygotowała dla Lidla agencja kreatywna GPD. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas, a za działania public relations - agencja 24/7 Communication.

Przypomnijmy, przeceny do 70 proc. Lidl wprowadzał w Polsce niedawno z okazji tzw. Czarnego Piątku (25 listopada). Wówczas także klienci taniej (w "supercenach") kupić mogli tekstylia oraz produkty RTV i AGD.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • ann 28.12.2016

    byłam z samego rana,z wymienionych 300 artykułów na sklepie występuje może ok 30 ,jak dla mnie oszustwo żeby przyciągnąć klientów

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.