21.04.2023/12:08

Lidl wprowadza do sklepów elektroniczne etykiety. Mniejsze obciążenie pracowników, mniej zużytego papieru

Sieć Lidl Polska do końca sierpnia zamierza je zainstalować we wszystkich sklepach w Polsce. To odpowiedź m.in. na problemy z niedoborem pracowników.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

18 komentarzy

  • ZOBACZ!! 24.04.2023

    Jak są traktowane kobiety w ciąży i rodzicie z dziećmi w sklepach? https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykul/jak-sa-traktowane-kobiety-w-ciazy-i-rodzicie-z-dziecmi-w-sklepach/1

  • Polka 23.04.2023

    To nie przez niedobór pracowników tylko przez oszczędności sieci. Pracownicy się znajdą, tym bardziej, że lidl jest jednym ze sklepów gdzi zarobki są na dość dobrym poziomie w porównaniu do innych marketów, tu jest kwestia oszczędności przy zatrudnianiu i może oszczędności na papierze. Po wprowadzeniu elektronicznych cenówek co najmniej jeden pracownik zostanie zwolniony, tak jak było w przypadku wprowadzenia wolnych niedziel. Tu liczy się oszczędność. Niedługo wrócimy do modelu Biedronki sprzed lat, gdzie towar leżał na paletach a Klient sam miał go sobie rozpakować i też będą tłumaczyć to niedoborem pracowników

  • Aleksander 23.04.2023

    Te etykiety są na baterie ?

  • Nickt 22.04.2023

    Kiedy wreszcie skanery dla klientów lub wózki ze skanerami?

  • Zysk 22.04.2023

    Będzie można zdalnie zmieniać cenę między zdjęciem towaru z półki, a dojściem do kasy.

  • Venom 22.04.2023

    Będzie masakra wiem z doświadczenia. Pracuje w aldi w uk i też niedawno wymienili. Plastiki do których się je wpina pękają podczas zakładania a w szczególności jeżeli chcemy ja odpiąć i jeszcze przesuwanie tych elektronicznych etykiet to pocięte i pokaleczone rece proponuję rękawiczki chociaz to też czasami nie uchroni od cięcia w szczególności jak plastiki są już popękane. A pozatym same etykiety zle wklikniete mają tendencje do odpadania podczas wykładania towaru lub wybierania towarów przez klientów. Później znajdujemy je w różnych miejscach np. na ziemi, pod szafkami, pod paletami w innych kartonach które znajdują się poniżej itd. Koszt jednej etykiety to podobno 7-8 funtow a o uszkodzenie nie problem bo klienci nie patrza gdzie chodzą i poprostu je depczą. Pozdrawiam i życzę miłego wkur... :)

  • Ihuj 22.04.2023

    Eink czyli te etykiety nie wymagają zasilania. Potrzebne jest tylko na czas przesłania ceny.

  • Jk 22.04.2023

    Będzie porządek

  • Zem 22.04.2023

    Mara te etykiety są na małe baterie pastylkowe które zmienia się raz na 5-10 lat w zależności od ilości aktualizacji treści na e-papierze. Więc sporo prądu licząc ile prądu potrzebują drukarki.

  • Wolnościowiec 22.04.2023

    Podają info że to zwiazanie z niedoborem pracowników?!
    A może to efekt tzw. dobrodziejstwa kas samoobsługowych.
    O tym fakcie już nie wspomnieli.
    I teraz stwierdzenie brak pracowników

  • Stanley 22.04.2023

    Elektroniczne takie same etykiety w marketach już były i się nie sprawdziły.Jeszcze muszą być na swoim miejscu no i oczywiście działać, wyświetlać cenę a z tym kolejny bałagan. Nic nie zastąpi odpowiedzialnego pracownika.

  • Kiria 22.04.2023

    Brzmi to dobrze A zarazem nie przekonują, moim zdaniem to dobre rozwiązanie, dlatego że: 120 ton papieru=setki tysięcy drzew.

  • Liderka 22.04.2023

    Lidl ma własny prąd 😄 Naród tego nie wie....

  • Tesa 22.04.2023

    Tesco to przerabiało i fajna sprawa ale koszt wymiany baterii w tabliczkach elektroniczych to kosmos po 2 latach wrócili z powrotem do papierowych

  • R.J. 22.04.2023

    Uhm. Przerabialiśmy to w Tesco, ale to była porażka, jak z resztą wszystko w tej upadłej w Polsce sieci handlowej.

  • Maria 22.04.2023

    I żeby jeszcze do każdego sklepu można było wjechać mniejszym wózkiem na zakupy...bo te wielkie to horror dla klienta i obsługi!

  • Mara 22.04.2023

    A prądu? Ile prądu zaoszCzedzi Lidl na etykietach? Ile wyliczyli?

  • Nickt 21.04.2023

    Nareszcie!

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także