21.04.2023 / 12:08
StoryEditor

Lidl wprowadza do sklepów elektroniczne etykiety. Mniejsze obciążenie pracowników, mniej zużytego papieru

Etykieta elektroniczna w Lidlu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Lidl Polska do końca sierpnia zamierza je zainstalować we wszystkich sklepach w Polsce. To odpowiedź m.in. na problemy z niedoborem pracowników.

Dzięki etykietom ESL kupujący ma zawsze pewność, że dane takie jak cena, kraj pochodzenia, gramatura czy informacje o promocjach są zawsze prawidłowe. ESL jest bezpośrednio ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2024 / 17:12
StoryEditor
Swarovski w nowym wydaniu. Sieć pokazała swój nowoczesny koncept sklepu po raz pierwszy w Polsce
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w warszawskiej galerii handlowej Westfield Mokotów zyskał nowy wygląd. To pierwsza tego typu placówka na polskim rynku - zobacz, czym się wyróżnia.

Marka podkreśla, że zmiana wizerunku sklepu to element "wprowadzania nowej koncepcji przestrzeni handlowych na całym świecie". W Polsce na pierwszy ogień poszedł salon w W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 18:20
StoryEditor
Auchan sprzeda tajemniczą zawartość 7 tys. wózków sklepowych
Auchan zaoferuje klientom wózki z nieznaną zawartością (Shutterstock)
Auchan już drugi raz przygotuje do sprzedaży „tajemnicze wózki”. Sieć handlowa zaplanowała sprzedaż po okazyjnych cenach 7 tys. koszyków wypełnionych produktami przemysłowymi. Pilotaż tej promocji okazał się takim sukcesem, że 100 przygotowanych wózków sprzedało się w ciągu 40 minut.

Auchan rozszerza skalę działania akcji „tajemniczy wózek” na całą Polskę, ponieważ jej edycja przeprowadzona testowo w ub. miesiącu okazała się strzałem w dziesiątkę....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 18:45