02.09.2021/13:40

Lidl wprowadza nowy koncept strefy wypieków - „Piekarnia w sercu Lidla”

Z początkiem września wystartowała kampania marketingowa promująca odświeżoną ofertę produktową. Strefa wypieków Lidla przechodzi rebranding, zamiast „Chrupiące z Pieca” pojawi się odświeżony koncept pod nazwą „Piekarnia w sercu Lidla”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także