02.09.2021 / 13:40
StoryEditor

Lidl wprowadza nowy koncept strefy wypieków - „Piekarnia w sercu Lidla”

Lidl (fot. Alexandros Michailidis / Shutterstock.com)
Z początkiem września wystartowała kampania marketingowa promująca odświeżoną ofertę produktową. Strefa wypieków Lidla przechodzi rebranding, zamiast „Chrupiące z Pieca” pojawi się odświeżony koncept pod nazwą „Piekarnia w sercu Lidla”.

Na początku września pojawi się dedykowany kampanii spot reklamowy, który dostępny będzie zarówno w TV, jak i w serwisach streamingowych. Komunikacja będzie prowadzona także w m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 10:03
StoryEditor
SPAR wraca do tego kraju po niemal 20 latach. Co wpłynęło na taką decyzję detalisty?
SPAR wraca do Finlandii. Tokmanni otwiera Eurospar w Ylöjärvi (fot. Shutterstock)

Po blisko dwudziestu latach nieobecności SPAR ponownie pojawia się na fińskim rynku. Nowy supermarket Eurospar został otwarty w Ylöjärvi i może zwiastować większe zmiany w strukturze handlu detalicznego w tym kraju. Jakie plany ma Tokmanni, fiński licencjobiorca SPAR, i co to oznacza dla konsumentów?

Po prawie dwóch dekadach nieobecności marka SPAR wróciła do Finlandii, otwierając supermarket Eurospar w miejscowości Ylöjärvi, położonej na zachód od Tampere. Nowy sklep działa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2025 / 10:08
StoryEditor
Fałszywe sklepy internetowe i ukryty dropshipping. UOKiK ostrzega
Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

UOKiK alarmuje – w sieci przybywa fałszywych sklepów i nieuczciwych pośredników. Konsumenci są wprowadzani w błąd co do pochodzenia towaru, firmy i warunków zakupu. Jakie mechanizmy stosują oszuści i jak nie dać się nabrać?

Wzrost liczby fałszywych sklepów internetowych to jedno z najbardziej niepokojących zjawisk, jakie obserwuje Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Ich działalność opi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2025 21:15