06.02.2017/09:27

Lidl wprowadza własne Świeżaki. Stikeez powtórzą sukces akcji Biedronki?

Od 6 lutego sieć Lidl będzie rozdawać swoim klientom figurki Stikeez w kształcie owoców i warzyw. Promocja potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do 5 marca. Trudno nie odnieść wrażenia, że jest to odpowiedź na akcję Biedronki ze Świeżakami.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • klient 31.01.2017

    Ciekawe, czy naród jest tak ciemny, żeby dać sobie zaśmiecać mieszkania śmierdzącymi figurkami, które są prawdopodobnie wykonane w Chinach, być może niekorzystne dla zdrowia, a tym bardziej dla dzieci. Po prostu Lidl chce wykorzystać naiwność klientów.

  • www 30.01.2017

    W UK stikeez były już dawno dawno temu

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.