06.02.2017/09:27

Lidl wprowadza własne Świeżaki. Stikeez powtórzą sukces akcji Biedronki?

Od 6 lutego sieć Lidl będzie rozdawać swoim klientom figurki Stikeez w kształcie owoców i warzyw. Promocja potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do 5 marca. Trudno nie odnieść wrażenia, że jest to odpowiedź na akcję Biedronki ze Świeżakami.

W swojej nowej akcji promocyjnej Lidl  stawia na spożycie warzyw i owoców - produktów tak ważnych w diecie nie tylko dużych, ale i małych konsumentów. Do większej konsumpcji tych produktów mają zachęcać zabawne figurki – Stikeez. Jest to unikatowa, dostępna do zdobycia tylko w Lidlu kolekcja 24 małych, gumowych figurek warzyw i owoców, które dzięki przyssawkom można przykleić do różnych powierzchni.

W ramach nowej promocji Lidla, klient, za każde wydane w sklepie 40 zł, dostanie za darmo jedną figurkę Stikeez. Jeżeli wśród zakupów znajdzie się co najmniej jedno dowolne warzywo lub owoc, to kupujący otrzyma dodatkową figurkę.

Z akcji wyłączone są jednak napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego karmienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia piersią.

Jak zdobyć Stikeez? Zasady akcji w Lidlu:
  • za zakupy na kwotę równą lub wyższą niż 40 zł, ale niższą niż 80 zł klient otrzyma 1 figurkę
  • za zakupy na kwotę równą lub wyższą niż 80 zł, ale niższą niż 120 zł klient otrzyma 2 figurki
  • za zakupy na kwotę równą lub wyższą niż 120 zł, ale niższą niż 160 zł klient otrzyma 3 figurki,
  • za zakupy na wyższe kwoty obowiązuje analogiczna zasada przyznawania figurek…

Ponadto w sklepach Lidl do kupienia będą specjalnie planszowe gry do zabawy ze Stikeezami (8,99 zł/ 1 szt.) oraz woreczki do ich przechowywania (3,99 zł/ 1 szt.), które pozwolą najmłodszym zaprzyjaźnić się z warzywami i owocami na dłużej.

Promocja rozpocznie się 6 lutego i potrwa
do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do dnia 5 marca. Z akcji wyłączone są: napoje alkoholowe, w tym piwo, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia piersią.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ok. 620.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • klient 31.01.2017

    Ciekawe, czy naród jest tak ciemny, żeby dać sobie zaśmiecać mieszkania śmierdzącymi figurkami, które są prawdopodobnie wykonane w Chinach, być może niekorzystne dla zdrowia, a tym bardziej dla dzieci. Po prostu Lidl chce wykorzystać naiwność klientów.

  • www 30.01.2017

    W UK stikeez były już dawno dawno temu

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.