21.07.2020/18:57

Lidl wspiera WOŚP na Pol’and’Rock Festival. W tygodniu tematycznym w sprzedaży specjalne gadżety

Tuż przed ostatnim weekendem lipca br. Lidl rusza ze sprzedażą gadżetów na 26. Pol’and’Rock Festival. Od 30 lipca 2020 r. w ofercie znajdzie się m.in. pakiet zaprojektowany specjalnie dla sieci sklepów. 

Impreza, organizowana przez Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy tym razem odbędzie się on-line z powodu pandemii Covid-19. Lidl jest sponsorem fundacji od 11 lat. Firma przekazała na rzecz pomocy WOŚP 24 mln zł. Dziesiąty rok sieć dyskontów jest obecna na na Pol’and’Rock Festival.

W ubiegłym roku sieć chwaliła się największym w Polsce polowym sklepem – Lidl Rock Shop. Teraz festiwal reklamowany jest jako „najpiękniejsza domówka świata”. W to hasło wpisuje się specjalnie przygotowany dla Lidla zestaw gadżetów. Za 59,90 zł fani kupią pakiet składający się z puzzli Pol‘and‘Rock, opaski na rękę: 26. Pol‘and‘Rock/Najpiękniejsza Domówka Świata, frisbee Lidl Plus i piłki plażowej Lidl Plus.

Tydzień tematyczny Lidla z gadżetami na Pol’and’Rock Festival uzupełniają torba materiałowa za 29,90 zł oraz magnes i brelok z kolorowym logiem imprezy – oba po 14,99 zł.
 

Lidl Rock Shop w 2019 roku podczas Pol’and’Rock Festival, (Lidl Polska)

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także