25.08.2017/07:18

Lidl wypowiada pluszową wojnę Biedronce! Lidlaki powalczą ze Świeżakami

Lidl błyskawicznie odpowiada na akcję Gang Świeżaków Biedronki. Niemiecki dyskonter tego samego dnia, kiedy wystartuje promocja w konkurencyjnej sieci, wprowadzi do swoich sklepów niemal identyczne maskotki. Lidlaków ma być sześć, a różnice między nimi a Świeżakami będą ledwie dostrzegalne.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

19 komentarzy

  • Doris 28.08.2017

    (komentarz usunięty przez moderatora; prosimy o zachowanie kultury dyskusji na forum)

  • Doris 28.08.2017

    (komentarz usunięty przez moderatora; prosimy o zachowanie kultury dyskusji na forum)

  • Doris 28.08.2017

    W Lidlu ten BURAK - J A C Y N E K powinien być za free, bez żadnych punktów i żadnej kasy. Każdy klient powinien dostać gratisowo tego BURAKA-JACYNKA. Ale czy będą chętni.......???? Ha ha ha ha ha

  • Błysk 27.08.2017

    Jaka burza ooo

  • maxi 27.08.2017

    mini

  • Co za żenada moderacja 26.08.2017

    000000

  • Karola 26.08.2017

    W Warszawie jestem.

  • adacho 26.08.2017

    Ja też mam psy,chcę jacyny ale za darmochę,płacić nie będę za takie gie........

  • Piotruś Pan 26.08.2017

    od kiedy będą w lidlu te buraki jacyny, potrzebuje maskotki dla moich dużych psiaków na pożarcie a jak jeszcze gratis to ho ho ho

  • Popluta plucia pluta 26.08.2017

    Ha ha ha ha BURAK - J A C Y N E K ! Wyśmienicie a wręcz szampańsko !!!

  • Popluta plucia pluta 26.08.2017

    Ha ha ha ha BURAK - J A C Y N E K ! Wyśmienicie a wręcz szampańsko !!!

  • powlucinka 26.08.2017

    Mam super propozycję dla Lidla: najbardziej chodliwy i pożądany byłby ANTY hit Biedronki: B U R A K - J A C Y N E K !!!!!!!!! Taki mocno buraczkowy,kipiący złością...........wrrrrrrr............. He he he he he he he he he he

  • Ja 26.08.2017

    Pieczarki nie będzie?

  • AŚKA 25.08.2017

    I ktoś ma tu błędne informacje, bo w Biedronce za 19,99 bedzie można kupić świeżaka JUNIORA(taki mniejszy na przyssawce) gdy nazbiera sie 30 naklejek. A za 60 naklejek duże świeżaki będą za DARMO. Z tego co podajecie to w Lidlu mają być takie maskotki jakie były już w Biedronce,więc większość ludzi już je ma.Biedronka natomiast w tej edycji wypuszcza nowe maskotki.

  • Klient 25.08.2017

    Super może w lidlu scen nie będzie tak jak w biedronce zabrakło haha

  • Diego 25.08.2017

    G@wno burze robicie. Gdyby nie było konkurencji na rynku to kupowalibyście drogi szajs w brudzie i smrodzie.

  • staf 25.08.2017

    wymienione sieciówki są siebie warte. Jeden organizuje książkę za wydane 300 zł, inny maskotkę za 2400 zł (bez extra produktów). W obydwu przypadkach to śmieszne w żałości. W WB tesco ma program lojalnościowy, w którym co miesiąc zrobisz tygodniowe zakupu więc można powiedzieć, że daje ok 1/3 wydatków miesiąca. Maskotką i książką się nie najesz. Czy rodzice pójdą i kupią,? zapewne, tak jak znajdą się i tacy którzy kupią chociaż wcześniej tego nie robili. Będą też i tacy którzy nie kupią bo przy okazji w biedronce otrzymają. Część społeczeństwa stać na spełnianie zachcianek dzieci, większość jednak zastanawia się nad owocem, bo w portfelu przewiew. Obie akacje nie trafione. Efekt szkoły odbije się czkawką. Większości nie ma kasy po obkupieniu dzieci

  • Jaja jak berety 25.08.2017

    Ale jaja

  • stonka 25.08.2017

    LOOOOOL
    Nieźle to ukartowali. Ciekawe jak na to odpowie Biedronka. Świeżaki za darmo? :PPP

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.